به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی در گفتگو با زیرنویس با اعلام این خبر افزود: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در سه روز گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان همدان بودیم که بیشترین بارش ها در شهرستانهای نهاوند، اسدآباد و تویسرکان ثبت شده است. وی […]

- در تاریک دره نهاوند ۱۲۱ میلیمتر بارش ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی در گفتگو با زیرنویس با اعلام این خبر افزود: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در سه روز گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان همدان بودیم که بیشترین بارش ها در شهرستانهای نهاوند، اسدآباد و تویسرکان ثبت شده است.

وی اضافه کرد: میزان بارش در ایستگاه هواشناسی بوعلی همدان، ۷۰ میلیمتر گزارش شده است و شمال استان نیز با ۲۰ و ۲۵ میلیمتر کمترین بارش ها را داشته است.

زاهدی گفت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان از امروز تا اواسط هفته با کاهش ابر و طی ساعاتی از روز به شکل بارش پراکنده و خفیف برف و افزایش سرعت باد طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات آب و هوایی، دمای هوا را از امروز تا اواسط هفته بین سه تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر در نقاط مختلف استان پیش‌بینی کرد و افزود:
در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و گل تپه با منفی چهار درجه سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

وی یادآور شد: دمای بیشینه و کمینه هوای همدان نیز به ترتیب پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی سه درجه ثبت شده است.

منبع: خبـرآنلاین