رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با خودرو سواری تاکسی در جاده قاین – بیرجند هفت نفر کشته شدند. سرهنگ علیرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۵ امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر  […]

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با خودرو سواری تاکسی در جاده قاین – بیرجند هفت نفر کشته شدند.

تصادف هولناک یک تریلی با تاکسی در جاده قاین

سرهنگ علیرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۵ امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر  ۴۴ محور قاین به بیرجند اول گردنه اوج بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی بیان کرد: در این حادثه یک نفر نیز مجروح شد و علت تصادف در دست بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم از امدادرسانی به ۱۰ نفر در این حادثه خبر داد و گفت: ساعت ۱۵ امروز ۲۸ بهمن ماه، تصادف تریلی با سواری پژو تاکسی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

محمدعلی کاوسی افزود: این حادثه در محور قاین – بیرجند گردنه اوج اتفاق افتاد و یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات سه‌راهی روم به محل حادثه اعزام شد. وی گفت: متاسفانه هفت نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

ایرنا

+