حمله رسانه سازمان تبلیغات به نهادهای نظارتی درباره کوروش کمپانی!
حمله رسانه سازمان تبلیغات به نهادهای نظارتی درباره کوروش کمپانی!

 کوروش کمپانی به عنوان یک شرکت داخلی دفتر رسمی داشت و به صورت فیزیکی و کاملا قانونی مشغول کار بود و تمام مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه را هم داشت. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که نقش نهاد‌های نظارتی طی این سال‌ها چه بوده؟ چرا مجوز شرکت در این ۵ سال باطل نشد؟ […]

 کوروش کمپانی به عنوان یک شرکت داخلی دفتر رسمی داشت و به صورت فیزیکی و کاملا قانونی مشغول کار بود و تمام مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه را هم داشت. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که نقش نهاد‌های نظارتی طی این سال‌ها چه بوده؟ چرا مجوز شرکت در این ۵ سال باطل نشد؟

- حمله رسانه سازمان تبلیغات به نهادهای نظارتی درباره کوروش کمپانی!

تبیان نوشت: طی چند سال گذشته شرکت‌هایی با استفاده از اعتبار صداوسیما، رسانه‌ها، استفاده از سلبریتی‌ها و افراد معروف، شهرداری و بیلبوردهایی در اتوبان و خیابان‌ها تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند و بعد از جلب اعتماد مردم، از آ‌ن‌ها سواستفاده و کلاهبرداری کردند، برخی چراغ‌خاموش صحنه را ترک کردند و برخی هم تشت رسوایی‌شان افتاد!

 بایا، اول مارکت، کرم و صابون حلزون، موسسات ملی و بانکی، پدیده شاندیز و باندهای کلاهبرداری به اسم فروش سرویس آشپزخانه و ظروف قابلمه با تخفیفات استثنایی از جمله شبکه‌های کلاهبرداری این سال‌ها بودند که مال‌باختگان آن‌ها بلاتکلیف ماندند. 

در ماه‌های اخیر اعتراض مردم نسبت به عدم تعهد کوروش کمپانی و تحویل آیفون ۲۰ میلیونی بلند شده بود و دقیقا باید بپرسیم چطور در این مدت و با شکایت‌های مردمی، دستگاه‌های قضایی به ماجرا ورود نکردند؟

 کوروش کمپانی به عنوان یک شرکت داخلی دفتر رسمی داشت و به صورت فیزیکی و کاملا قانونی مشغول کار بود و تمام مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه را هم داشت. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که نقش نهادهای نظارتی طی این سال‌ها چه بوده؟ چرا مجوز شرکت در این ۵ سال باطل نشد؟

منبع: اطلاعات انلاین