فرصت کم کنعانی‌زادگان برای فرار از نقره‌داغ شدن
فرصت کم کنعانی‌زادگان برای فرار از نقره‌داغ شدن

فارس نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به محمدحسین کنعانی‌زادگان ۴۸ ساعت فرصت داد تا از خود دفاع کند. شعار تند و کنایه‌آمیز برخی طرفداران آلومینیوم اراک پس از باخت پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان را وادار کرد تا شخصا آن هوادار را تنبیه کند!مدافع ملی پوش پرسپولیس که قبلاً هم درگیر مسائل حاشیه ای شده بود پس […]

- فرصت کم کنعانی‌زادگان برای فرار از نقره‌داغ شدن

فارس نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به محمدحسین کنعانی‌زادگان ۴۸ ساعت فرصت داد تا از خود دفاع کند.

شعار تند و کنایه‌آمیز برخی طرفداران آلومینیوم اراک پس از باخت پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان را وادار کرد تا شخصا آن هوادار را تنبیه کند!مدافع ملی پوش پرسپولیس که قبلاً هم درگیر مسائل حاشیه ای شده بود پس از این اتفاق با انتشار یک استوری بابت حادثه اراک عذرخواهی کرد اما کمیته انضباطی از او خواست تا ظرف ۴۸ ساعت از خود دفاع کند که باید دید او این کار انجام می‌ دهد یا نه؟

در شرایط فعلی همه چیز علیه کنعانی‌زادگان است مگر اینکه رای صادره خلاف این ادعا را ثابت کند و او محروم نشود.

بعد از مصدومیت طولانی مدت مرتضی پورعلی گنجی پرسپولیس با کمبود مدافع مواجه شد و حالا محرومیت احتمالی کنعانی زادگان هم می‌تواند وضعیت دفاعی این تیم را بدتر کند.

پرسپولیسی‌ها البته امیدوارند این پرونده ختم به خیر شود و کنعانی‌زادگان هم بیشتر مراقب رفتار خود باشد اما به نظر می رسد این مدافع ملی پوش با جریمه و  محرومیت روبرو شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم کمیته انضباطی چه زمانی رای این پرونده را صادر می‌کند و چه تصمیمی در مورد کنعانی‌زادگان می‌گیرد؟

منبع: اطلاعات انلاین