استقلال این روزها شرایط بسیار پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند و ۵ امتیاز هم از پرسپولیس بیشتر دارد ولی اوضاعش به مراتب از رقیب سنتی خود برهم ریخته‌تر است. وضعیتی که باعث نگرانی جدی هواداران استقلال شده و معلوم نیست کار را به کجا می‌رساند چون جواد نکونام و علی خطیر به معنای واقعی […]

- جلسه هیئت مدیره استقلال با محوریت درگیری نکونام و خطیر!

استقلال این روزها شرایط بسیار پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند و ۵ امتیاز هم از پرسپولیس بیشتر دارد ولی اوضاعش به مراتب از رقیب سنتی خود برهم ریخته‌تر است. وضعیتی که باعث نگرانی جدی هواداران استقلال شده و معلوم نیست کار را به کجا می‌رساند چون جواد نکونام و علی خطیر به معنای واقعی کلمه برابر هم ایستاده‌اند و هر کدام از ابزارهای خودشان برای تقابل با دیگری استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی موضع هیئت مدیره استقلال بسیار مهم است و گروهی از هواداران این انتقاد را مطرح می‌کنند که چرا هیئت مدیره تا این لحظه به عنوان ارشدترین رکن مدیریتی در استقلال وارد قضیه نشده است؟ البته اعضای هیئت مدیره باشگاه ظهر یکشنبه گرد هم آمدند و جلسه ویژه‌ای را برگزار کردند نشستی که اگرچه شاید به ظاهر حول محور مسائل مالی باشگاه بچرخد ولی بدون هیچ شک و تردیدی قضیه اختلاف جدی جواد نکونام و علی خطیر نیز در آن مطرح شده و اولویت اول کاری کادر مدیریتی باشگاه استقلال محسوب می‌شود. در رابطه با این نشست اطلاعات جدیدی هم به دستمان رسید.

پیغام ویژه

وقتی علی آقا محمدی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال انتخاب شد همه بر این مسئله تاکید داشتند که او حتی اگر رئیس هیئت مدیره هم نشود، عملاً ارشدترین عضو در میان مدیران ارشد باشگاه استقلال محسوب خواهد شد آقا محمدی آمده تا سیاست گذاری کلان باشگاه پیرامون مسائلی همچون واگذاری سهام و فرابورس زیر نظر او انجام شود و به نوعی ریاست بر مجمع باشگاه را هم بر عهده بگیرد اما این روزها استقلال دچار چالش سرمربی و مدیرعامل شده است. طبق خبرهای رسیده، علی آقا محمدی به کادر مدیریتی باشگاه استقلال تاکید کرده که این مسائل باید هرچه سریعتر مرتفع شود و استقلال در نهایت آرامش کار را جلو ببرد. قطعاً با توجه به جایگاهی که این مدیر در استقلال دارد، هیئت مدیره باشگاه برای حل قضیه نکونام و خطیر جدی‌تر از قبل عمل خواهد کرد.

پیگیری برای حل اختلافات

اختلافات جواد نکونام و علی خطیر به حدی بالا گرفته که بعید به نظر می‌رسد به همین راحتی حل شود. این دو نفر به احتمال فراوان تا آخر فصل با همدیگر رفاقت هم نخواهند داشت اما هیئت مدیره پیگیر است تا قضیه را طوری مدیریت کند که مشکلات حداقل به صورت کوتاه مدت هم که شده با یک تفاهم کلی، حل یا حداقل کمتر شود چون استقلال طی کمتر از ۲۱ روز آینده مسابقات بسیار حساسی برابر سپاهان و پرسپولیس خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: از آجیل شب عید سرخ‌ها تا یک وعده غذای آبی؛ اگر فوتبالیست نیستید لااقل ایرانی باشید/ خجالت بکشید و با گرسنگی مردم شوخی نکنید!

منبع: خبـر ورزشی