با این قراردادهای سنگین در فوتبال حضور هر بازیکن در یک دیدار ۹۰ دقیقه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون برای یک باشگاه آب می‌خورد! حالا پرسپولیس ۴ بازیکن جدید خریده و با پنجمی (خدابنده‌لو) هم توافق کرده اما نمی‌تواند از آنها استفاده کند. چرا؟ چون پرونده عجیب و غریب رادوشویچ هنوز بسته نشده و باشگاه ۲ میلیارد […]

- پنجره های پرسپولیس چه زمانی باز می شود؟/ بازیکنان جدید پشت درهای بسته

 با این قراردادهای سنگین در فوتبال حضور هر بازیکن در یک دیدار ۹۰ دقیقه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون برای یک باشگاه آب می‌خورد! حالا پرسپولیس ۴ بازیکن جدید خریده و با پنجمی (خدابنده‌لو) هم توافق کرده اما نمی‌تواند از آنها استفاده کند. چرا؟ چون پرونده عجیب و غریب رادوشویچ هنوز بسته نشده و باشگاه ۲ میلیارد هم به رضا اسدی بدهکار است. جالب اینکه پرسپولیس مثل استقلال چندین و چند اسپانسر دارد اما هرچه بدهی‌های قبلی را صاف می‌کنند، باز هم هست و انگار طلبکاران این دو باشگاه تمام نمی‌شوند. 
رضا درویش فردا با اسدی جلسه دارد تا شاید مشکل حل شود اما ظاهراً مدیر برنامه‌های رادوشویچ باید به فیفا اعلام کند که رسید پول‌ها را دریافت کرده که این کار انجام نشده است. شما فقط ببینید تیمی به بزرگی پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار کارش به کجا کشیده اما واقعاً چه زمانی این مشکلات خنده‌دار (شاید هم گریه‌دار) تمام می‌شود؟‌ چرا پرسپولیس نباید از بازیکنان جدیدش در اراک استفاده می‌کرد؟ پس بازیکن جدید را می‌خرند که چی؟ دقیقاً همین مشکلات است که باعث می‌شود تیم‌های ما از آسیا هم حذف شوند و حتی نتوانند مجوز ورود به مسابقات لیگ قهرمانان را دریافت کنند. وقتی می‌گوییم ضعف مدیریت از در و دیوار این ورزش و این فوتبال می‌بارد، دقیقاً منظورمان همین چیزهاست. البته مدیران فعلی پرسپولیس و استقلال هم خیلی مقصر نیستند. آنها وارث میلیاردها بدهی هستند که بعضی‌هایش واقعاً عجیب است. مثلاً رادوشویچ به اندازه یک تیم از پرسپولیس پول گرفت و هنوز هم رد پای او در بسته ماندن پنجره‌های نقل و انتقالاتی قرمزها دیده می‌شود. نکته مهم اینجاست که هیچ‌کس نمی‌پرسد چه کسی با رادو آن قرارداد را بست. طرف الان مشغول خدمت! در جایی دیگر است و دود مدیریتش تا سال‌ها به چشم هوادار پرسپولیس می‌رود.

منبع: خبـر ورزشی