برای جواد نکونام فرقی نمی‌کند تیمش با برد از زمین بیرون رفته یا تساوی یا حتی شکست، او حرفش را می‌زند حتی در روز شادی تیمش و مصاحبه‌های نکونام با شروع نیم فصل دوم ادامه دار شد، به طوری که صدای مدیرعامل پیشین این باشگاه را هم در آورد. جواد نکونام کاملا بر اوضاع و […]

- کلوب| سرمربی استقلال دوست دارد حرف‌هایش را بزند اما...

برای جواد نکونام فرقی نمی‌کند تیمش با برد از زمین بیرون رفته یا تساوی یا حتی شکست، او حرفش را می‌زند حتی در روز شادی تیمش و مصاحبه‌های نکونام با شروع نیم فصل دوم ادامه دار شد، به طوری که صدای مدیرعامل پیشین این باشگاه را هم در آورد.

جواد نکونام کاملا بر اوضاع و احوال تیم خود آگاه است و به خوبی می‌داند که حتی با یک برد خفیف هم حال تیمش خوب نمی‌شود، یعنی خوب خوب نمی‌شود و شاید این هفته به خوبی گذشت اما معلوم نیست که هر چه بیشتر به اواسط نیم فصل و سپس هفته‌های پایانی این فصل نزدیک شویم چه اتفاقات عجیب و غریبی رخ خواهند داد. جواد نکونام گمان می‌کند که اگر امروز حرفهایش را نزند و در گلو بگذارد چند هفته دیگر خود خفه خواهد شد و دیگر فرصتی ندارد و آن وقت این خود سرمربی است که نابود می‌شود.

 اما از طرفی دیگر هم خوب می‌دانیم که اوضاع باشگاه استقلال نه تنها این فصل بلکه فصل‌های بسیاری است که روبه راه نیست، کمتر فصلی را سراغ داریم که رابطه مدیرعامل با کادرفنی خوب و آرام بوده باشد و به قولی گل و بلبل باشد پس اوضاع این فصل آبی پوشان زیاد عجیب نیست. نکونام فکر می‌کند اگر امروز در برد و صدرنشینی حرفهایش را نزند و از خود دفاع نکند، فردا روز در هفته‌های ناکامی‌هرگز نخواهد توانست از نتایج ناامید کننده و تلخ تیمش دفاع کند، آنگاه به مراتب انگشت اتهام و تقصیر بیشتر و نزدیک تر از پیش به سویش روانه خواهد شد.

مصاحبه‌هایی که هواداران استقلال را کم و بیش به یاد چند فصل گذشته و زمان مدیریت سعادتمند و مربیگری فرهاد مجیدی می‌اندازد و جمله معروفی که مجیدی در پایان تمامی‌کنفرانس‌هایش با کوبیدن دستش روی میز با قدرت و قاطعیت می‌گفت: من به اینها نمی‌بازم، می‌اندازد شاید این فصل هم برای نکونام و هواداران آبی  تداعی کننده آن فصل باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی