جلال الدین ماشاریپوف که در زمستان جاری به استقلال پیوست بلافاصله درخواست پیراهن شماره ۱۰ را کرد. ظاهرا مدیریت باشگاه استقلال پیش از عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی ازبکستان و در گفت و گوی ویدئویی به ماشاریپوف قول داده بود که پیراهن شماره ۱۰ را به این بازیکن بدهد! ستاره تیم ملی ازبکستان اما […]

- علاقه مشترک ستاره‌های جدید استقلال و پرسپولیس به شماره ۱۰

جلال الدین ماشاریپوف که در زمستان جاری به استقلال پیوست بلافاصله درخواست پیراهن شماره ۱۰ را کرد.

ظاهرا مدیریت باشگاه استقلال پیش از عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی ازبکستان و در گفت و گوی ویدئویی به ماشاریپوف قول داده بود که پیراهن شماره ۱۰ را به این بازیکن بدهد!

ستاره تیم ملی ازبکستان اما پس از اولین تمرین کنار جواد نکونام و شاگردانش متوجه شد که پیراهن شماره ۱۰ قبلا توسط پیمان بابایی استفاده شده و او نمی تواند آن را طبق قانون سازمان لیگ ایران بپوشد.

برهمین اساس جلال الدین ماشاریپوف پیراهن شماره ۷۷ را انتخاب کرد و در بازی با صنعت نفت آبادان پوشید. هر چند ماشاریپوف در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد.

پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس نیز در نیم فصل اول توسط میلاد سرلک استفاده شده و اوستون اورونوف فقط در تمرینات این تیم قادر به پوشیدن آن است. اورونوف از باشگاه خواسته است پیراهن شماره ۱۰ را برای او درنظر بگیرند اما طبق قانون سازمان لیگ او چنین اجازه ای ندارد. 

با این حال علاقه به پوشیدن این پیراهن همچنان در اورونوف وجود دارد و او در تمرینات تیم پرسپولیس نیز این لباس را انتخاب کرده و در اختیار گرفته است.

اورونوف گرچه شماره ۱۰ در تمرینات می پوشد اما قرار است در بازی های رسمی تیم پرسپولیس پیراهن شماره ۷۰ را بپوشد. پیراهنی که علی علیپور در گذشته آن را می پوشید و حتی با آن توانسته بود آقای گل لیگ برتر شود.

منبع: خبـر ورزشی