به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۴ طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن ۷۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار صاحب مدال برنز وزن ۵۵- کیلوگرم و صالح اباذری نیز مدال برنز وزن […]

- ۳ مدال طلا و برنز کاراته‌کا‌های ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۴ طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن ۷۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار صاحب مدال برنز وزن ۵۵- کیلوگرم و صالح اباذری نیز مدال برنز وزن ۸۴+ کیلوگرم مردان را بدست آورد.

در این رقابت‌ها بهمن عسگری که با پنج پیروزی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قبرس ۲۰۲۴، راهی فینال شده بود، امروز در دیدار نهایی با نتیجه ۷ بر یک کیسی ساکیاما از ژاپن را شکست داد و صاحب مدال طلا وزن ۷۵- کیلوگرم شد.

طراوت خاکسار با کسب چهار پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه ۲ بر یک لویزی مویزینک از لتونی را شکست داد و صاحب مدال برنز وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان شد.

همچنین صالح اباذری با سه پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر صفر کیو هیراتا از ژاپن را شکست داد و به مدال برنز وزن ۸۴+ آقایان رسید.

حدیثه جمال در کاتا انفرادی بانوان، معصومه محسنیان و فاطمه قاسمی در وزن ۵۰- بانوان، زینب جعفرنژاد و نسرین محمودی در وزن ۵۵- بانوان، غزل نادری و سیده فرشته رضوی در وزن ۶۱- بانوان، نگین آلتونی و حنانه صالحی در وزن ۶۸+ بانوان، کیان کشفی راد در کاتا انفرادی آقایان، پوریا اقدسی و بهنام دهقان زاده در وزن ۶۰- آقایان، امیررضا برزویی در وزن ۶۷- آقایان، سامان عدالتی و مهدی شهگل در وزن ۷۵- آقایان، علیرضا اکبری در وزن ۸۴- آقایان، مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ آقایان دیگر کاراته کا‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بودند.

مسابقات کاراته وان سری آ به صورت جداول حذفی برگزار شد. این رقابت‌ها محدود به ورزشکارانی بود که در رتبه‌های ۳۳ و پایین‌تر در رده بندی جهانی WKF قرار گرفته بودند. حداکثر ظرفیت شرکت کننده در هر جدول کومیته ۹۶ ورزشکار و در کاتا ۱۲۸ شرکت کننده بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا