به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز یکشنبه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز یکشنبه هجدهم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در منطقه رامیم را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آنان آسیب زدند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های روز جاری حزب‌الله لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به ۹ عملیات می‌رسد.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان از حمله به محل موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی «ایفن مناحیم»، «شومیرا» و «یاروون» و منطقه اشغالی «مثلث الطیحات» با تسلیحات مناسب، ۲ حمله به موضع نظامی صهیونیستی «السماقه» واقع در مزارع اشغالی شبعا و حمله به موضع رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا با موشک برکان خبر داد.

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای مشغول‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی و کاهش فشار از روی مبارزان مقاومت فلسطین در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه هدف‌های مختلف در شمال اراضی اشغالی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مـهر