همیشه گفته‌اند که جنگ و دعوای اول به از صلح آخر است اما انگاری در استقلال قرار نیست هیچ صلحی انجام بگیرد، هیچ کدام از دو طرف علاقه ای به صلح ندارند و انگاری جنگ اول همچنان ادامه دار و معلوم نیست تا کی ادامه یابد و پایان آن چه خواهد شد. وقتی وزارت ورزش […]

- کلوب| جنگ اول در استقلال که به صلح آخر نمی‌رسد!

همیشه گفته‌اند که جنگ و دعوای اول به از صلح آخر است اما انگاری در استقلال قرار نیست هیچ صلحی انجام بگیرد، هیچ کدام از دو طرف علاقه ای به صلح ندارند و انگاری جنگ اول همچنان ادامه دار و معلوم نیست تا کی ادامه یابد و پایان آن چه خواهد شد.

وقتی وزارت ورزش تصمیمی بر تغییر مدیریت ندارد، وقتی مدیریت باشگاه در صدد تغییر کادرفنی است اما فعلا با این اوضاع که همگی به سود سرمربی است جایی برای تغییر وجود ندارد.

وقتی هواداران آبی در کنار نتایج درخشان تیم محبوبشان جایی برای خوشحالی نمی‌بینند چون از آینده تاریک و نامعلوم تیم استقلال بیمناکند و به همین خاطر اصلا به دنبال شادی کوتاه مدت و زودگذر نیستند و تنها با قهرمانی و جام آرام می‌گیرند.

رابطه جدا شده و نامعلوم و نامهربانانه مدیریت و کادرفنی استقلال باعث می‌شود هواداران به تکرار یک شادی قطعی شک کنند، وقتی به تاریخ تلخ یک دهه اخیر نگاه می‌کنند که هیچگاه رابطه هیچ یک از مدیران با کادرفنی تیمشان را صمیمی و خوب ندیده‌اند، جنگ این فصل خطیر و نکونام را تکرار تمامی آن فصل‌های ناکامی می‌بینند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی