هفته گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و صحبتهایی علیه مدیریت این باشگاه و علی خطیر انجام داد. بعد از صحبت های نکونام، مهدی هژبری معاون رسانه ای و ارتباطات باشگاه استقلال در مصاحبه ای رادیویی پاسخ صحبت های نکونام را داد. سپس محمد نوازی حمله تندی […]

- تصمیم نهایی مدیرعامل استقلال در مورد برنامه میثاقی

هفته گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و صحبتهایی علیه مدیریت این باشگاه و علی خطیر انجام داد. بعد از صحبت های نکونام، مهدی هژبری معاون رسانه ای و ارتباطات باشگاه استقلال در مصاحبه ای رادیویی پاسخ صحبت های نکونام را داد.

سپس محمد نوازی حمله تندی به معاون خطیر داشت و حتی نکونام هم در نشست خبری الفاظی نامناسب علیه او استفاده کرد. همین اتفاقات باعث شد تا خطیر در حکمی، سعید اکبری مدیررسانه ای استقلال، مهدی یکتا مشاور نکونام و مسعود اکبری عکاس تیم که از دوستان نزدیک نکونام هستند را برکنار کند.

حال قرار بود امشب علی خطیر در برنامه فوتبال برتر شرکت کند و درباره شرایط استقلال و حرفهای نکونام صحبت هایی داشته باشد اما از باشگاه استقلال خبر می رسد که مدیرعامل آبی ها برای حفظ آرامش تیم در این برنامه حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: وعده مدیریت استقلال به نکونام؛ یک بازیکن دیگر جذب می‌کنیم

منبع: خبـر ورزشی