به گزارش خبرانلاین، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط یک نفر، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. ایلنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: در […]

- بازداشت مرد شیاد که ۵۷ زن و مرد شیرازی به دنبال او بودند

به گزارش خبرانلاین، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط یک نفر، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

ایلنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی با هویت معلوم با ادعای داشتن نفوذ در شرکت های خودرو سازی و توانایی دریافت خودرو به قیمت درب کارخانه و خارج از قوانین و ضوابط، اقدام به خرید چند دستگاه خودرو با قیمت بازار نموده و به تعدادی از افراد واگذار می نماید .#

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم در یکی از شهرستان های استان فارس مخفی شده که در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی وی را در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، افزود: تا کنون ۵۷ نفر از شکات علیه این متهم طرح شکایت کرده اند و مبلغ ۵۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از این شهروندان کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: قبل ازانجام هر گونه معامله ، تحقیقات لازم در خصوص صحت و سقم موضوع انجام و از مراکز معتبر و ذی صلاح استعلامات لازم را دریافت نمایند.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین