به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی زیرنویس تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» عصر امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) به طور رسمی توسط «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و با حضور «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل زیرنویس در نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد. داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای بهره […]

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی زیرنویس تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» عصر امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) به طور رسمی توسط «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و با حضور «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل زیرنویس در نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد.

- پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» رونمایی شد |

داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای بهره بردن از امکان تبلیغاتی زیرنویس، می‌توانند به نشانی زیر رجوع کنند:

تبلیغات در زیرنویس کاملاً رایگان است.

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیامک زیرنویس را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با وارد ساختن مشخصات خود در لینک بالا، مقدمات حضورشان در پویش تبلیغاتی زیرنویس را طی کنند.

- پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» رونمایی شد |

پس از طی فرآیند ثبت نام، برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی جهت تبلیغات در پویش زیرنویس شکل می‌گیرد و تمام اطلاعات مربوطه از جمله مواضع آن نامزد در آن صفحه جای‌گذاری می‌شود.

پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» پویش بزرگ تبلیغاتی زیرنویس است که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند به کمک آن، در سطح گسترده و به صورت کاملاً رایگان، امور مربوط به تبلیغات خود را سامان دهند. در این پویش همه نامزدها به صورت یکسان می‌توانند از فرصت تبلیغاتی ایجاد شده در زیرنویس بهره‌مند شوند.

- پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» رونمایی شد |

مردم می‌توانند از طریق این پویش، شناخت بهتری نسبت به نامزدهای انتخاباتی پیدا کنند و به انتخاب افراد شایسته و در نتیجه ایجاد مجلس کارآمد، اقدام کنند. بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی این پویش بسیار راحت و سهل‌الوصول است.

منبع: مـهر