به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف «تاهیتی» رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید. حمید بهزادپور (۲ گل)، سید مهدی میرجلیلی و محمدعلی مختارپور […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف «تاهیتی» رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید.

حمید بهزادپور (۲ گل)، سید مهدی میرجلیلی و محمدعلی مختارپور گل‌های ایران را به ثمر رساندند. یکی از گل‌ها هم از طریق گل به خورد وارد دروازه تاهیتی شد.

تیم ملی ایران با این نتیجه با ۷ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله باید به مصاف امارات برود.

ترکیب تیم ملی ایران

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این مسابقه نفرات زیر را در اختیار داشت:

ترکیب اولیه: حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، سعید پیرامون، محمد مرادی و محمد معصومی زاده.

نیمکت نشینان: سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری.

بازگشت درخشان ساحلی‌بازان برابر «تاهیتی»/ ایران حریف امارات شد

وقت اول

در وقت اول این دیدار، ساحلی بازان ایران شروع بسیار خوبی داشتند و برتر از حریف خود بازی کردند اما نتوانستند دروازه تاهیتی را باز کنند تا وقت اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

وقت دوم

در وقت اضافه دوم این دیدار تیم فوتبال تاه یتی گل نخست را به ثمر رساند و دقایقی بعد هم دومین گل خود را به ثمر رساند اما حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی با یک ضربه تماشایی موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا وقت دوم با نتیجه ۲ بر یک به سود تاهیتی به پایان برسد.

وقت سوم

در این نیمه بازیکنان تاهیتی با یک دفاع نفر به نفر، بازیکنان ایران را مهار کرده بودند و تنها راه ملی پوشان ایرانی برای رسیدن به دروازه تاهیتی استفاده از شوت‌های دروازه بان تیم بود.

در وقت سوم این دیدار سید مهدی میرجلیلی دیگر درو ازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران موفق شد باز هم با یک ضربه دقیق و تماشایی دومین گل ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه حمید بهزادپور باز هم درخشان ظاهر شد و با یک شلیک تماشایی موفق شد برای بار سوم دروازه تاهیتی را باز کند.

لحظاتی بعد باز هم حمید بهزادپور صاحب توپ شد و با یک پاس بلند توپ را به مهاجم ایران رساند و ضربه سر او با برخورد به مدافع تایهیتی وارد دروازه شد تا گل چهارم ایران از طریق گل به خودی به ثمر برسد.

اما ثانیه‌هایی بعد تیم تاهیتی توانست یکی از گل‌ها را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند.

محمدعلی مختاری گل پنجم ایران را به ثمر رساند تا یکی از زیباترین گل‌های این دوره از رقابت‌ها به ثمر برسد و نتیجه ۵ بر ۳ شود تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

منبع: مـهر