پرسپولیس در زمستان سال ۹۲ مشکلات مالی فراوانی داشت و این مسئله موجب شد تمرینات قرمزپوشان حتی برای چند روز تعطیل بشود. در چنین شرایطی اما محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق  تیم ملی که سال‌ها تحت عنوان بازیکن و مربی هم در پرسپولیس حضور داشت، دست به یک افشاگری بزرگ زد. مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای که ۳۰ […]

پرسپولیس در زمستان سال ۹۲ مشکلات مالی فراوانی داشت و این مسئله موجب شد تمرینات قرمزپوشان حتی برای چند روز تعطیل بشود. در چنین شرایطی اما محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق  تیم ملی که سال‌ها تحت عنوان بازیکن و مربی هم در پرسپولیس حضور داشت، دست به یک افشاگری بزرگ زد.

مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای که ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۲ در زیرنویس منتشر شد، با انتقاد از تدابیر مالی این باشگاه گفت: پرسپولیس مشکلات مالی دارد اما یکسری اتفاقات عجیب هم در این باشگاه رخ داده است. برای مثال راننده‌هایی از پرسپولیس حقوق می‌گیرند که اصلا در باشگاه حضور ندارند. یا مثلا خود علی دایی تا امروز بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان از پرسپولیس دریافتی داشته!

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه این گفت‌وگو نکته بسیار عجیب دیگری را فاش کرد و ادامه داد: اشپیتیم آرفی بازیکن اهل آلمان از پرسپولیس رفته اما خانه‌ای که او در آن زندگی می‌کرد، هنوز در اجاره باشگاه پرسپولیس است و یک خانم با هزینه این باشگاه هم اکنون در آن زندگی می‌کند!

زیرنویس‌گردی| افشاگری عجیب مایلی‌کهن: این خانم با هزینه پرسپولیس در خانه بازیکن تیم زندگی می‌کند/ علی دایی از پرسپولیس ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون گرفته!

منبع: خبـر ورزشی