بعد از شکست پرسپولیس در اراک، محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل توهین چند هوادار مقابل اتوبوس پرسپولیس با آن ها دچار درگیری شد و همین موضوع حواشی زیادی را طی روزهای اخیر به وجود آورد. کمیته انضباطی از مدافع ملی پوش پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند و کنعانی هم بعد از […]

- سرگیجه بزرگ اوسمار قبل از بازی پرسپولیس

بعد از شکست پرسپولیس در اراک، محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل توهین چند هوادار مقابل اتوبوس پرسپولیس با آن ها دچار درگیری شد و همین موضوع حواشی زیادی را طی روزهای اخیر به وجود آورد. کمیته انضباطی از مدافع ملی پوش پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند و کنعانی هم بعد از مشورت با تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس این کار را انجام داد. در هر حال ممکن است مدافع پرسپولیس در آستانه دیدار حساس مقابل تراکتور محروم شود و این بازی را از دست بدهد.

همین موضوع به یکی از نگرانی های بزرگ سرمربی جدید پرسپولیس تبدیل شده است. در صورتی که مدافع ملی پوش پرسپولیس با محرومیت مواجه شود، بین فرشاد فرجی و وحدت هنانوف، یکی به عنوان زوج گولسیانی در مرکز خط دفاعی پرسپولیس انتخاب خواهد شد و در بازی این هفته مقابل تراکتور در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و صدور مجوز بازی برای خریدهای جدید قرمزها، عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی جانشین علی نعمتی خواهد شد و نعمتی هم یکی از کاندیدهای بازی در قلب خط دفاعی پرسپولیس خواهد شد.

با این حال شانس فرجی برای فیکس شدن در بازی با تراکتور (در صورت محرومیت کنعانی زادگان) بیشتر از سایر نفرات است.

منبع: خبـر ورزشی