به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز تیمی فینال قهرمانی جهان امروز سه شنبه با برگزاری دیدارهای روز پایانی مرحله مقدماتی در بوسان کره جنوبی پیگیری شد. در این روز از رقابت ها تیم ملی تنیس روی میز مردان در گروه هشتم مسابقات به مصاف رومانی تیم ۲۲ رنکینگ جهانی رفت و با نتیجه […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز تیمی فینال قهرمانی جهان امروز سه شنبه با برگزاری دیدارهای روز پایانی مرحله مقدماتی در بوسان کره جنوبی پیگیری شد.

در این روز از رقابت ها تیم ملی تنیس روی میز مردان در گروه هشتم مسابقات به مصاف رومانی تیم ۲۲ رنکینگ جهانی رفت و با نتیجه ۳ به یک مغلوب حریف شد.

در جریان این رقابت، نیما عالمیان مقابل «ادوار» به برتری ۳ بر یک دست یافت. نوشاد عالمیان مقابل «اوویدو » ۳ به ۲ شکست خورد. امرحسین هدایی با «داریوش موویلیانو» رقابت کرد و ۳ به یک نتیجه را واگذار کرد. در آخرین دیدار انفرادی هم نوشاد عالمیان مقابل «ادوارد» با نتیجه ۳ به ۲ شکست خورد. بدین ترتیب تیم ملی ایران در مجموع نتیجه این دیدار را ۳ به یک واگذار کردند. 

این نتیجه در حالی برای تیم ملی تنیس روی میز ایران رقم خورد که ملی پوشان کشورمان پیش از این صاحب دو برد و یک باخت شده بودند. نتایج تیم ملی تنیس روی میز در مرحله مقدماتی مسابقات تیمی فینال قهرمانی جهان به این شرح است:

* ایران ۳ – تایلند صفر
* ایران یک – پرتغال ۳
* ایران ۳ – مصر یک
* ایران یک – رومانی ۳

مسابقات تنیس روی میز تیمی فینال قهرمانی جهان با حضور ۴۰ تیم آغاز شد. در پایان مرحله مقدماتی تیم های صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله ۱۶ تیمی می شوند و تیم های دوم و سوم هم برای تعیین هشت تیم دیگر راه یافته به این مرحله با هم رقابت می کنند.

تیم ملی ایران با ۲ برد و ۲ باخت در رده سوم گروه هشتم ایستاد و از مرحله مقدماتی صعود کرد.

منبع: مـهر