پرسپولیس که تغییرات زیادی در نیم فصل دوم داشته و سرمربی اش هم عوض شده، بعد از شکست مقابل آلومینیوم در هفته قبل،حالا باید مقابل تراکتوری قرار بگیرد که بسیار پرستاره است و قطعا اوسمار و تیمش بازی راحتی نخواهند داشت. نکته جالب در خصوص حریف این هفته پرسپولیس این است که تراکتوری‌ها مدت‌هاست گل […]

- چالش پرسپولیس در بازی بزرگ هفته!

پرسپولیس که تغییرات زیادی در نیم فصل دوم داشته و سرمربی اش هم عوض شده، بعد از شکست مقابل آلومینیوم در هفته قبل،حالا باید مقابل تراکتوری قرار بگیرد که بسیار پرستاره است و قطعا اوسمار و تیمش بازی راحتی نخواهند داشت.

نکته جالب در خصوص حریف این هفته پرسپولیس این است که تراکتوری‌ها مدت‌هاست گل نخوردند و گلر این تیم هم بیشترین تعداد کلین شیت را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر داشته و با ثبت ۱۰ کلین شیت رکورددار است.

تراکتور در ۵ بازی آخر خود گلی دریافت نکرده و آخرین گل خورده پورحمیدی، مروبط به بازی هفته دهم مقابل استقلال بوده است. پرسپولیس هم که در گلزنی و خط حمله خود ضعف دارد، کار سختی مقابل مدافعان و دروازه‌بان آماده تراکتور خواهند داشت و این موضوع به چالش بزرگ پرسپولیسی‌ها در بازی بزرگ هفته تبدیل شده است.

منبع: خبـر ورزشی