تاریخچه بروکر ویندزور   در ۱۹۸۸ بروکر ویندزور با نام “Windsor International Securities” به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری تاسیس شد. در سال ۲۰۰۱ نیز از بانک مرکزی قبرس CBC مجوز دریافت کرد و رسماً به عنوان کارگزار فارکس شروع به کار کرد. همچنین این بروکر از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CySEC و کمیسیون […]

 

تاریخچه بروکر ویندزور

 

در ۱۹۸۸ بروکر ویندزور با نام “Windsor International Securities” به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری تاسیس شد. در سال ۲۰۰۱ نیز از بانک مرکزی قبرس CBC مجوز دریافت کرد و رسماً به عنوان کارگزار فارکس شروع به کار کرد.

همچنین این بروکر از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CySEC و کمیسیون خدمات مالی بین المللی (IFSC) مجوز دریافت کرد. به همین علت است که بسیاری از تریدرها این بروکر را به عنوان یکی از کارگزاران معتبر و قابل اعتماد می شناسند. یکی از مواردی که اعتبار بروکرها را نشان می دهد، رگوله آن است.

رگوله بروکر ویندزور

بروکر ویندزور دارای رگوله‌ی CySEC قبرس یک رگولاتوری معتبر و شناخته شده در سطح جهانی و همچنین JSC اردن و IFSC بلیز است. ویندزور تحت نظارت مقررات سختگیرانه ای است که از جمله آنها می توان به محافظت از سرمایه مشتریان، جلوگیری از پولشویی و ارائه معاملات عادلانه و شفاف اشاره کرد. ویندزور به طور مستقیم در ایران رگوله نیست اما معامله گران ایرانی می توانند با استفاده از VPN به وب سایت ویندزور دسترسی داشته باشند و با این شرکت معامله کنند.

پلت فرم های معاملاتی در بروکر ویندزور

این شرکت طیف وسیعی از محصولات و خدمات معاملاتی را در پلتفرم های معاملاتی متعدد ارائه می دهد. ویندزور همچنین منابع آموزشی گسترده ای را برای معامله گران ارائه می دهد. پلت فرم معاملاتی ۴ و ۵ و همچنین CTrader توسط این بروکر پشتیبانی می شوند.

روش های واریز و پرداخت در ویندزور

ویندزور روش های مختلفی برای واریز و برداشت وجه برای معامله گران ایرانی ارائه می دهد. بیتکوین، اتریوم، لایت کوین، تتر، پرفکت مانی، و شارژ و برداشت ریالی از آن جمله به حساب می آیند.

حساب های معاملاتی ویندزور کدامند؟

حساب ZERO(حسابی برای جفت ارزهای اصلی با میزان لات بالا، اسپرد در این نوع معامله از ۰ پیپ آغاز می گردد. همچنین برای هر معامله ۸ دلار کمیسیون مشخص شده است.(

PRIME (این حساب برای افرادی است که سرمایه کمی دارند و تمایل به معامله با مقدار لات پایین است که اسپرد در آن از ۰ پیپ شروع می گردد. حداقل واریزی برای این حساب ۱۰۰ دلار است و مقدار لوریج آن ۱:۵۰ تا ۱:۵۰۰ است). به نوعی همین حساب را سواپ فری و حساب اسلامی نیز می شناسند.

VIPZERO (یک حساب برای تریدرهایی با سرمایه بالا می باشد و کارمزد معاملاتی کمتری هم دارد.)

حساب دمو (با افتتاح این حساب مجازی با داشتن هر نوع سرمایه ای و هر مقدار لوریج می توانید معاملات خود را انجام دهید).

چرا بروکر ویندزور از نظر برخی کارشناسان معتبر است؟

همانطور که اشاره کردیم این بروکر تحت رگوله یکی از معتبرترین شرکت هاست که از سرمایه مشتریان محافظت می کند و معاملات عادلانه و شفافی دارد. بیش از ۵۰ جفت ارز فارکس، کالا، شاخص، CFD را ارائه می دهد.

منابع آموزشی گسترده ای را ارائه می دهد. وبینارها و کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین از جمله خدمات دیگری است که ارائه می دهد. اما برخی دیگر بر این عقیده اند که این بروکر در انتخاب ارزهای دیجیتال محدود است بنابراین در این زمینه می تواند پیشرفت داشته باشد.

بونوس های ویندزور

ویندزور بونوس های مختلفی را ارائه می دهد که از آن جمله به بونوس خوش آمد گویی می توان اشاره کرد. این بونوس در حساب استاندارد ۱۰۰ درصد است. حساب ECN تا سقف ۵۰۰۰ دلار، ۵۰% است

بونوس بدون سپرده بونوس ۳۰ دلاری ویندزور است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به واریز وجه به حساب خود، معامله را شروع کنید. بونوس شارژ مجدد و بونوس وفاداری نیز از دیگر بونوس های این بروکر می باشد. پیش از دریافت بونوس ها باید قوانین مربوط به هر کدام از آنها را به طور کامل مورد بازبینی قرار دهید.

پشتیبانی ویندزور به چه صورت است؟

ویندزور از طریق روش ‌های مختلفی به کاربران خود پشتیبانی ارائه می ‌دهد :

سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای دریافت کمک، پشتیبانی چت آنلاین است. می‌توانید در ساعات کاری اروپا (۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی) از طریق وب ‌سایت ویندزور با تیم پشتیبانی چت کنید.

اگر سوال پیچیده‌ای دارید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید برای تیم پشتیبانی ویندزور ایمیل بفرستید. معمولاً در عرض ۲۴ ساعت به ایمیل شما پاسخ داده می ‌شود.

اگر مشکلی فنی دارید، می‌توانید از طریق سیستم تیکت پشتیبانی ویندزور گزارش دهید. تیم پشتیبانی ویندزور مشکل شما را بررسی و به شما در حل آن کمک خواهد کرد.

ویندزور یک مرکز راهنمایی جامع با مقالات و ویدیوهای آموزشی دارد که می ‌توانید از آنها برای یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم‌ های معاملاتی و سایر خدمات ویندزور استفاده کنید.

ویندزور به طور مرتب وبینارهای آموزشی رایگان برگزار می‌کند که می ‌توانید در آنها شرکت کنید و از متخصصان ویندزور در مورد معاملات فارکس و سایر موضوعات مرتبط یاد بگیرید.

همچنین ویندزور پشتیبانی تلفنی به زبان انگلیسی ارائه می‌ دهد.

زبان ‌های پشتیبانی ویندزور

پشتیبانی ویندزور به زبان‌های مختلف، از جمله فارسی، ارائه می‌ شود. می ‌توانید زبان مورد نظر خود را در وب ‌سایت ویندزور یا هنگام تماس با تیم پشتیبانی انتخاب کنید. پشتیبانی ویندزور به طور کلی خوب است و تیم پشتیبانی ویندزور پاسخگو، مفید و با تجربه می باشد. در مجموع، ویندزور طیف وسیعی از گزینه های پشتیبانی را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

منبع خبر: رکنـا