علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درمورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در تنکابن تاکید کرد: جام باشگاه‌های جهان روال همیشگی خودش را دارد. سازمان لیگ این توان را در خود دید که می‌تواند این مسابقه را برگزار کند، با بانک شهر مسابقه را برگزار می‌کنند. ظاهرا بین ۶ تا ۸ […]

- گفتند من و سوریان از هم جدا شدیم، باور نکنید/ از بچگی‌اش پیش ما بزرگ شده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درمورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در تنکابن تاکید کرد: جام باشگاه‌های جهان روال همیشگی خودش را دارد. سازمان لیگ این توان را در خود دید که می‌تواند این مسابقه را برگزار کند، با بانک شهر مسابقه را برگزار می‌کنند. ظاهرا بین ۶ تا ۸ تیم خارجی هم قرار است بیایند. فقط صحبتی که با دوستان داشتیم بچه‌هایی که احتمال حضور در المپیک دارند را از دوستان خواهش کردیم از آنها استفاده نکنند. گفتیم نفرات دوم و سوم بیایند، مثلا ۱۲۵ کیلوگرم ما چند کشتی‌گیر خوب داریم، امیررضا معصومی را در کنار امیرحسین زارع که قهرمان جهان و مدال‌دار المپیک است، داریم و او هم برود همین است. بچه‌های دیگر می‌توانند کشتی بگیرند و کمک کنند و بچه‌های ما قرار است به گزینشی بروند، ضرب نخورند. خواهش کردیم از این بچه‌ها استفاده نکنند.

وی درباره اینکه کسی درنهایت در پست نایب رئیسی فدراسیون کشتی جایگزین حمید سوریان شد؟، گفت: من خودم هم نمی‌دانم (باخنده)، حمید سوریان هست، همه جا هست. هروقت گفتند من و حمید سوریان از هم جدا شدیم، باور نکنید. دیشب با هم بودیم همین بعدازظهر امروز هم با هم قرار داریم. از بچگی‌اش پیش ما بزرگ شده است.

منبع: خبـر ورزشی