علی‌رغم این‌که ۱۲ سال از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در زمستان سال ۹۰ می‌گذرد، هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران این تیم که آن روزها را به یاد می‌آورند معتقدند اگر فرهاد در استقلال می‌ماند آن‌ها قهرمان لیگ یازدهم می‌شدند. در این میان البته باید شرایط مجیدی را هم در نظر گرفت و به […]

علی‌رغم این‌که ۱۲ سال از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در زمستان سال ۹۰ می‌گذرد، هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران این تیم که آن روزها را به یاد می‌آورند معتقدند اگر فرهاد در استقلال می‌ماند آن‌ها قهرمان لیگ یازدهم می‌شدند.

در این میان البته باید شرایط مجیدی را هم در نظر گرفت و به او حق داد که در فوتبال حرفه‌ای به فکر منافع خودش باشد. مجیدی اول اسفند ماه سال ۹۰ در گفت‌وگو با زیرنویس هنگامی که به ستاره باشگاه الغرافه قطر تبدیل شده بود، با حمایت از استقلال و ابراز خوشحالی از رسیدن این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۲ گفت: واقعیت امر این است که حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده ارزشمند است. یک بار رئیس فدراسیون فوتبال امارات به من گفت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان اعتبار می‌دهند. خوشحالم که استقلال به مرحله گروهی این مسابقات رسیده چون واقعا لیگ قهرمانان بدون حضور آبی‌پوشان لطفی ندارد. من معتقدم این تیم با هدایت پرویز مظلومی حتی توانایی قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم را نیز دارد.

مجیدی که در آن مقطع با پرسپولیس در پیکارهای آسیایی همگروه شده بود پیرامون جدال الغرافه و قرمزپوشان ایرانی تصریح کرد: من ایرانی‌ام و دلم می‌خواهد تیم‌های ایرانی در تمام عرصه‌ها موفق باشند. در داخل کشور به پرسپولیس گل زده‌ام اما داستان پیکارهای آسیایی متفاوت است. البته من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به تیم خودم کاملا متعهد هستم. این را هم بگویم که گل‌های من به پرسپولیس در لیگ برتر حاصل زحمات همه بچه‌های تیم استقلال بود.

زیرنویس‌گردی| فرهاد مجیدی: استقلال می‌تواند ستاره سوم را هم بگیرد/ گل‌های من به پرسپولیس حاصل زحمت بچه‌ها بود/ لیگ قهرمانان بدون استقلال لطفی ندارد

منبع: خبـر ورزشی