به گزارش زیرنویس به نقل از برنا، مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران از جمع آوری وانتی‌های سیار از سطح مناطق ۲۲ گانه تهران از ۱۵ اسفندماه خبرداد. مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران در نمایشگاه مطبوعات گفت: طی هماهنگی با مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از ۱۵ اسفندوانتی‌های […]

به گزارش زیرنویس به نقل از برنا، مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران از جمع آوری وانتی‌های سیار از سطح مناطق ۲۲ گانه تهران از ۱۵ اسفندماه خبرداد.

مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران در نمایشگاه مطبوعات گفت: طی هماهنگی با مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از ۱۵ اسفندوانتی‌های سیار را از سطح مناطق ۲۲گانه جمع آوری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کلونی‌های اصلی سد معبر را شناسایی کرده‌ایم، گفت: وانتی‌ها را به مکان‌هایی که برای ساماندهی در نظر گرفته‌ایم منتقل خواهیم کرد و برخی هم به پارکینگ می‌روند.

به گفته رنجبریان، بسیاری از این وانتی‌ها بالای ۱۰ میلیون تومان جریمه دارند و باید بر اساس قانون به پارکینگ منتقل شوند.

وی به پاکسازی محور شهرزاد از وانتی اشاره کرد و گفت: محل‌هایی که تعداد وانتی‌ها زیاد است را ساماندهی می‌کنیم وشاید شما در برخی از نقاط یکی دو وانتی را ببینید.

رنجبریان در خصوص کلونی‌های اصلی سد معبری‌های سیار گفت: حدود ۳۰ کلونی در تهران وجود دارد که ما تمام آن‌ها را پاکسازی می‌کنیم.