نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های شب گذشته امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: در برنامه شب گذشته آقای میثاقی سوال‌هایی از سرمربی تیم ملی کرد که واقعا از رسانه ملی بعید بود و اینجا من باید بگویم عادل جان کجایی بیا که آقای میثاقی خیلی کم […]

- عادل فردوسی‌پور کجایی که میثاقی کم آورد/ تو گوش میثاقی میگفتن کمتر سوال کن!

نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های شب گذشته امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: در برنامه شب گذشته آقای میثاقی سوال‌هایی از سرمربی تیم ملی کرد که واقعا از رسانه ملی بعید بود و اینجا من باید بگویم عادل جان کجایی بیا که آقای میثاقی خیلی کم آورد.

چهره مطرح فوتبال ایران افزود: من فکر کنم مجری برنامه تهیه کننده و در واقع مربی تیم ملی یک نفر بود و آن هم سرمربی تیم ملی و قلعه‌نویی هر آنچه دلش خواست گفت.

فریادشیران درمورد اظهارات قلعه‌نویی درباره آمار تیم ملی گفت: همواره از آمار و اطلاعات می‌گفت دیگر آمار  و اطلاعات را همگی می‌دانیم چیست از ۶ بازی ۷ گل خوردیم و یک پنالتی هم که آقای بیرانوند گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص ادعای سرمربی تیم ملی برای داشتن ساختار خوب توضیح داد: ساختار شما اگر خوب بوده و جزو ۲ تا تیم بهترین تیم فاز دفاعی بودی چرا ۷ گل خوردی. درست می‌گوید که موقعیت کم به حریف دادیم که شده ۷ گل خورده چرا که اگر بیشتر موقعیت می‌دادیم که می‌شد ۷۰ گل خورده.

فریادشیران گفت: از رسانه ملی تعجب می‌کنم فکر می‌کنم تو گوش آقای میثاقی هم میگفتن که کمتر سوال کن و ما همچنان یار دوازدهم تیم ملی هستیم.  دیگر اوت شدن یار دوازدهم می‌خواهد.

پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تا جام جهانی یکی دو سال دیگر مانده یک مقدار از شبکه‌های دیگر یاد بگیرید و اجازه بدهید مردم و کارشناس‌ها حرف بزنند. هر کسی خواست حرفی بزند یک انگی زندند و مانند آقای مایلی‌کهن از او شکایت شد.

فریادشیران درمورد ادعای قلعه‌نویی مبنی بر اینکه تیم ملی مقابل قطر بازی مستقیم نداشته تصریح کرد: از آقای میثاقی تعجب می‌کنم ۵ تا اس ام اس به او دادم در این مورد که گفتند بازی مستقیم نداشتیم اما ویدیوی این بازی را دارم فقط ۱۰ تا شروع مجدد و شروع از وسط زمین داشتیم.

بیشتر بخوانید: طعنه سنگین مایلی‌کهن به قلعه‌نویی؛ سال ۲۰۰۷ همین آقایان گفتند نباختیم پس این دوره هم به آن شکل بالا رفتیم!

منبع: خبـر ورزشی