شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه یکی از تیم های لیگ ژاپن قرار گرفت. خود شهاب برای جدایی بی میل نبود و با توجه به فشارهایی که روی او در پرسپولیس قرار داشت، ترجیح می داد پرسپولیس را ترک کند و به فوتبال ژاپن برود. با […]

- پرونده جدایی ستاره پرسپولیس بسته شد!

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه یکی از تیم های لیگ ژاپن قرار گرفت. خود شهاب برای جدایی بی میل نبود و با توجه به فشارهایی که روی او در پرسپولیس قرار داشت، ترجیح می داد پرسپولیس را ترک کند و به فوتبال ژاپن برود. با این حال پیدا کردن جانشین خوب در نیم فصل برای مدیران پرسپولیس کار راحتی نبود و بازیکن باکیفیت در بازار نقل و انتقالات به صورت آزاد وجود نداشت.

سرمربی برزیلی پرسپولیس هم علاقه ای به فروش زاهدی نداشت و نمی خواست بهترین گلزن تیمش را از دست بدهد. از همین رو اوسمار با جدایی زاهدی مخالفت کرد و این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه رساند. مدیران پرسپولیس هم به صورت قطعی با جدایی زاهدی مخالفت کردند تا پرونده جدایی این بازیکن به صورت کامل بسته شود. به این ترتیب شهاب تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند و در تابستان برای فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مربی برزیلی در انتظار شنیدن خبر خوش/ زلزله در ترکیب پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی