یکی از خریدهای خوب استقلال جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان بود. این بازیکن تکنیکی اما در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل صنعت نفت فرصت بازی پیدا نکرد. طی ۴۸ ساعت گذشته شایعات مختلفی در خصوص این بازیکن و قراردادش با استقلال شنیده شد و حتی احتمال غیبت این بازیکن در بازی این […]

- شایعه در شهر؛ قرارداد ستاره جدید استقلال دلاری است؟

یکی از خریدهای خوب استقلال جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان بود. این بازیکن تکنیکی اما در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل صنعت نفت فرصت بازی پیدا نکرد. طی ۴۸ ساعت گذشته شایعات مختلفی در خصوص این بازیکن و قراردادش با استقلال شنیده شد و حتی احتمال غیبت این بازیکن در بازی این هفته استقلال مقابل ملوان هم وجود دارد. در مورد ماشاریپوف گفته می‌شود که قراردادش با استقلال دلاری است و به دلار بسته شده است.

اتفاقی که خلاف مقررات فوتبال ایران است و تیم‌های لیگ برتری اجازه بستن قرارداد به دلار را ندارند. همچنین شایعه دیگری هم در خصوص این بازیکن وجود دارد و آن هم این است که گفته می‌شود، ماشاریپوف به دلیل مشخص نبودن تاریخ‌های پرداخت پول توسط باشگاه استقلال، ناراحت است و می‌خواهد خیلی زود این مشکل توسط مدیران این باشگاه حل شود.

بیشتر بخوانید: راز افشاشده قایدی؛ چرا بدن باشو برابر سوریه خالی کرد؟/ چطور پزشکان نتوانستند لژیونر ملی‌پوش را برگردانند؟

منبع: خبـر ورزشی