پرسپولیس در حالی امروز از هفته هفدهم لیگ برار مقابل تراکتور قرار میگیرد که این تیم تبریزی آماده‌ترین تیم لیگ قبل از تعطیلی مسابقات بود. تراکتور در ۵ بازی آخر خود در ۴ مسابقه به پیروزی رسیده بود. تراکتوری‌ها از هفته دهم و بعد از شکستی که مقابل استقلال در تهران تجربه کردند تا پایان […]

- سد سخت یک استقلالی مقابل پرسپولیس/ این بازیکن یقه تیم اوسمار را می‌گیرد؟

پرسپولیس در حالی امروز از هفته هفدهم لیگ برار مقابل تراکتور قرار میگیرد که این تیم تبریزی آماده‌ترین تیم لیگ قبل از تعطیلی مسابقات بود. تراکتور در ۵ بازی آخر خود در ۴ مسابقه به پیروزی رسیده بود. تراکتوری‌ها از هفته دهم و بعد از شکستی که مقابل استقلال در تهران تجربه کردند تا پایان نیم‌فصل در هیچ بازی شکست نخوردند در همه بازی‌ها به پیروزی رسیدند. این تیم فقط در بازی مقابل ملوان به تساوی بدون گل رسید و با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۵ بازی متوالی، رکورد بیشترین کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرد.

به این ترتیب پرسپولیس امروز باید مقابل تیمی قرار بگیرد که رکورد طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه را به خود اختصاص داده است. آنها در درون دروازه حسین پورحمیدی را دارند که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد و برای دیدار مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارد. پورحمیدی ابتدای فصل در درون دروازه‌بان متزلزل‌شان نشان داد اما رفته‌رفته به هماهنگی لازم رسید و ۵ هفته پایانی را بدون کمترین تزلزل به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با یک تغییر مقابل تراکتور/ اوسمار کدام ستاره را نیمکت‌نشین می‌کند؟

منبع: خبـر ورزشی