در اینکه فضای مجازی به فضای بیدر و پیکری بدل شده و کنترل چندانی بر آن نیست و محتواهای ناصواب و خلاف و دروغ و کذب هم در آن به وفور میتوان یافت تردیدی نیست و در اینکه باید حساب و کتاب و نظارت و چارچوبی هم برای مسئولیتپذیر کردن تولیدکنندگان محتوا و قاعدهمند کردن […]
در اینکه فضای مجازی به فضای بیدر و پیکری بدل شده و کنترل چندانی بر آن نیست و محتواهای ناصواب و خلاف و دروغ و کذب هم در آن به وفور میتوان یافت تردیدی نیست و در اینکه باید حساب و کتاب و نظارت و چارچوبی هم برای مسئولیتپذیر کردن تولیدکنندگان محتوا و قاعدهمند کردن آن وجود داشته باشد هم همینطور.