به گزارش زیرنویس به نقل از ایلنا، حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، از بارگذاری فیش عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه خبر داد. وی گفت: فعلاً فیش‌ها بارگذاری شده و همانطور که قابل مشاهده است، سازمان همان مبالغ مصوب دولت را برای عیدی بازنشستگان خود در نظر گرفته […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایلنا، حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، از بارگذاری فیش عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه خبر داد.

وی گفت: فعلاً فیش‌ها بارگذاری شده و همانطور که قابل مشاهده است، سازمان همان مبالغ مصوب دولت را برای عیدی بازنشستگان خود در نظر گرفته است، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایه عیدی، ۷۰۰ هزار تومان حق همسر و ۳۰۰ هزار تومان حق اولاد؛ مبلغ عیدی برای من با تعلق حق همسر و داشتن یک فرزند تحت تکفل، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که واقعاً ناکافی‌ست.

ایزدان در مورد زمان پرداخت عیدی گفت: فعلاً فیش‌ها بارگذاری شده، اما مشخص نیست دقیقاً چه روزی پرداخت کنند؛ امیدواریم همانطور که وعده داده‌اند، قبل از دهم اسفند واریز عیدی‌ها انجام شود.

او در پایان تاکید کرد: انتظار داشتیم مدیرعامل تامین اجتماعی بیش از این‌ها برای بازنشستگان عیدی پایان سال در نظر بگیرد.