محمود فکری در اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ هدایت استقلال را بر عهده گرفت و آرام آرام با کسب نتایج مطلوب توانست تیم را به صدر جدول برساند اما حرف‌های جنجالی که در کنفرانس‌های مطبوعاتی خودش بر زبان می‌آورد و همچنین سبک بازی استقلال که موردعلاقه هواداران این تیم نبود، موجب شد با وجود صدرنشینی استقلال، […]

- ماجرای حمله هواداران خشمگین استقلال به تمرین؛ بازیکنان و مربیان از درب پشتی فرار کردند/ مگر من مقصر جام نگرفتن استقلالم؟!

محمود فکری در اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ هدایت استقلال را بر عهده گرفت و آرام آرام با کسب نتایج مطلوب توانست تیم را به صدر جدول برساند اما حرف‌های جنجالی که در کنفرانس‌های مطبوعاتی خودش بر زبان می‌آورد و همچنین سبک بازی استقلال که موردعلاقه هواداران این تیم نبود، موجب شد با وجود صدرنشینی استقلال، انتقادات از او زیاد باشد و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم قاطعانه شرایط استقلال را به نقد می‌کشیدند.

در چنین فضایی روزهای بد نتیجه‌گیری استقلال هم آغاز شد و این تیم در بهمن ماه سال ۹۹ کاملا به بحران رسید طوری که گروهی از هواداران رسما خواهان جدایی محمود فکری شده بودند و از دست رفتن عنوان صدرنشینی در جدول نیز بر این قضیه دامن می‌زد. از اواخر بهمن و با وجود شیوع ویروس کرونا، تعدادی از هواداران استقلال مقابل استادیوم محل تمرین آبی‌پوشان تجمع می‌کردند و علیه سرمربی و برخی بازیکنان شعار می‌دادند. در خلال یکی از این جلسات تمرینی، محمود فکری با صراحت به خبرنگاران گفت قضیه را اصلا تصادفی نمی‌بیند و معتقد است تفکری پشت سر این اعتراضات خوابیده! فکری همچنین مدعی شد استقلال سال‌هاست جام نگرفته و نباید او را مقصر چنین اتفاقی بدانند.

در چنین فضایی آبی‌پوشان روز دوم اسفند سال ۹۹ در حالی تمرین خودشان را شروع کردند که هواداران مقابل درب ورزشگاه جمع شده و شعار می‌دادند. فضا به حدی متشنج شد که مربیان و بازیکنان این تیم را بعد از خاتمه تمرین از درب پشتی فرستادند تا کار به اتفاقات تلخ کشیده نشود.

منبع: خبـر ورزشی