به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ و با قضاوت «عادل خمیس النقبی» در ورزشگاه کینگ دام آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید. دیدار رفت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ و با قضاوت «عادل خمیس النقبی» در ورزشگاه کینگ دام آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر یک به سود الهلال به پایان رسیده بود.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، حسان تمبکتی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، مالکوم، میشل دلگادو، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، رامین رضائیان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، شهریار مغانلو

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه کینگ دام آرنا حضور دارد.

در همان ابتدای بازی و در حالی که توپ در اختیار بازیکن الهلال قرار داشت روی فشار احمدزاده او توپ را لو داد و احمدزاده در حالی که می‌توانست مغانلو را که در جای بهتری قرار داشت صاحب توپ کنو اما خودخواهانه به توپ ضربه زد و با واکنش یاسین بونو توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه ۵ و روی ضد حمله بازیکنان سپاهان در نزدیکی محوطه جریمه الهلال توپ به شهریار مغانلو رسید و او در بیرون محوطه جریمه و با پای چپ ضربه فنی به توپ وارد کرد امت جایی در چهارچوب دروازه نداشت و به بیرون رفت.

در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی هر دو تیم نمایش قابل قبولی را از خود نشان دادند.

در دقیقه ۱۱ ضربه ایستگاهی برای سپاهان شکل گرفت و رامین رضائیان توپ را سانتر کرد که فرشاد احمدزاده قدر پاس رضائیان را ندانست و توپ را به بیرون زد.

نیازمند سپاهان را در بازی نگه داشت

در دقیقه ۱۴ ضربه آزاد برای الهلال شکل گرفت و نوس توپ را سانتر کرد که با ضربه سر الکساندر میتروویچ همراه شد و نیازمند با واکنش خوبی که از خود نشان داد مانع از ورود توپ به دروازه شد.

یزدانی ناجی سپاهان شد

در دقیقه ۱۷ و از سمت راست بازیکنان الهلال به دروازه سپاهان نزدیک شدند و توپ را به سمت دروازه سانتر کردند که باز هم با ضربه سر میتروویچ همراه شد و در حالی که در آستانه ورود به دروازه بود، سیاوش یزدانی با جایگیری مناسب توانست توپ را دور کند.

اعرابی موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد

در دقیقه ۲۳ و در حالی که توپ در اختیار مدافع الهلال بود روی سماجت علی اصغر اعرابی او توپ را از دست داد و اعرابی در مصافی تک به تک به بونو قرار گرفت اما شوت او با بی دقتی از کنار دروازه به شکل خطرناک راهی اوت شد.

تیرک دروازه مانع از گلزنی الهلال

در دقیقه ۲۶ برای الهلال ضربه آزاد شکل گرفت و بازیکن این تیم توپ را به سمت دروازه ارسال کرد که روی اشتباه مدافعان توپ به محمد کنو رسید و او با شوتی محکم تیرک دروازه را به لرزه درآورد و توپ راهی اوت شد.

گلزنی احمدزاده در شرایط آفساید

در دقیقه ۳۰ و روی حمله‌ای که بازیکنان سپاهان روی دروازه الهلال شکل دادند، فرشاد احمدزاده توانست با ضربه سر دروازه الهلال را باز کند اما کمک داور آن را آفساید گرفت.

تساوی جذاب الهلال و سپاهان در نیمه اول

میشل موقعیت گل ۱۰۰ درصدی را از دست داد

در دقیقه ۳۷ بازیکنان الهلال باز به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و در محوطه جریمه توپ به الکساندر میتروویچ رسید و او در حالی که تعادل خود را از دست داده بود توپ را به میشل سپرد و این بازیکن در مصافی تک به تک با نیازمند توپ را به بیرون زد.

یوسفی این بار سپاهان را در بازی نگه داشت

در دقیقه ۳۹ باز هم الهلال فرصت گلزنی داشت و الکساندر میتروویچ در مصافی تک به تک با نیازمند قرار گرفت و به توپ ضربه‌ای آرام وارو کرد و در حالی که توپ در یک قدمی ورود به دروازه قرار داشت، آریا یوسفی توپ را از خط دروازه دور کرد.

منبع: مـهر