داستان آل کثیر و پرسپولیس خود می‌تواند دستمایه یک سریال ۹۰ شبی در تلویزیون باشد! بازیکنی که با عرق زیاد به پرسپولیس به این تیم آمد و مثل یک ستاره در لیگ قهرمانان آسیا درخشید اما همانجا به کودکانه‌ترین شکل محروم شد! پرسپولیس و یحیی پای او ایستادند، عیسی برگشت و گل‌های حساسی هم زد […]

- خوش شانس مثل عیسی؛ هیچ کجا خانه آدم نمی‌شود/ جشن بازگشت آل‌کثیر با گودبای پارتی زاهدی!

داستان آل کثیر و پرسپولیس خود می‌تواند دستمایه یک سریال ۹۰ شبی در تلویزیون باشد! بازیکنی که با عرق زیاد به پرسپولیس به این تیم آمد و مثل یک ستاره در لیگ قهرمانان آسیا درخشید اما همانجا به کودکانه‌ترین شکل محروم شد!

پرسپولیس و یحیی پای او ایستادند، عیسی برگشت و گل‌های حساسی هم زد و نقشی بزرگ در قهرمانی پرسپولیس در فصل قبل داشت اما پیش از آن عیسی با داستان مصدومیتش دوباره به پرسپولیس لطمه زد! این بار با اصرار روی درمان‌های سنتی برای ربات زانویی که پاره شده بود!

همه فکر می‌کردند عیسی با این همه دردسر اولین بازیکنی باشد که قراردادش را تمدید می‌کند. یحیی روی او حساب و سایر مهاجمان را جواب کرد اما لحظه آخر عیسی راهش را به سمت سپاهان کج کرد!

او در اصفهان هفته‌های نخست اجازه بازی نداشت و در ادامه هم ذخیره شهریار مغانلو شد تا هم خود ضرر کند و هم پرسپولیس! پرسپولیسی که روی عیسی حساب کرده بود و بدون مهاجم ماند و از لیگ قهرمانان آسیا و کورس صدرنشینی نیم فصل جا ماند.

یحیی رفت تا دوباره امکان برای بازگشت عیسی مهیا شود. مهاجم پردردسر بازی اول مقابل آلومینیوم اجازه بازی نداشت و در بازی دوم برابر تراکتور، بین دو نیمه به زمین آمد و آنقدر خوش شانس بود که یک توپ راحت مقابل پای او افتاد تا اولین لمس توپ او به گل تبدیل شود!

عیسی در ماه‌های اخیر شرایط نامناسبی داشت و خیلی بازی نکرد اما به هر حال بازگشت او با گل همراه شد تا همزمان مهر خروج روی پرونده شهاب زاهدی بخورد. بازیکنی که در هر دو بازی دور برگشت یک تک به تک مسلم را خراب کرد و همه در فوتبال از تمایل او برای رفتن به ژاپن اطلاع دارند!

این درست که فرصت بسیار راحتی نصیب عیسی شد اما از همین فرصت‌ها در این فصل زیاد گیر شهاب زاهدی آمد و او همه را از دست داد. قصد مقایسه فنی دو بازیکن را نداریم اما کاملا مشخص است که شهاب زاهدی تمرکز کافی و لازم برای بازی در تیم بزرگ پرسپولیس را ندارد، به خصوص به عنوان تنها مهاجمی که جانشین و ذخیره مناسبی هم روی نیمکت نداشته باشد.

درست همان ویژگی‌هایی که آل کثیر حتی با ۵۰ درصد آمادگی هم به بهترین شکل دارد. پرسپولیس را خانه خود می داند و اینجا راحت است! گلی که عیسی به تراکتور زد، تنها جشن بازگشت موفق او نبود. در واقع گودبای پارتی خداحافظی با شهاب زاهدی در پرسپولیس هم بود!

منبع: خبـر ورزشی