به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب الله لبنان حمله جدیدی به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد. حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در پاسخ به حمله‌های رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل غیرنظامیان، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب الله لبنان حمله جدیدی به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در پاسخ به حمله‌های رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی پادگان معالیه گولان را موشکباران کردند.

از سوی دیگر منابع لبنانی از حمله اشغالگران به شهرک بلیدادر جنوب لبنان و شهادت برخی خبر دادند.

همزمان به دنبال حمله موشکی از لبنان، صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در جولان اشغالی به صدا درآمد.

پیش از این، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرده بود که تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان با صدور پنج بیانیه جداگانه اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر پنج‌شنبه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دوم افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۰ بعدازظهر پنج شنبه محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المناره» با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار دادند.

در سومین بیانیه حزب الله آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۰ مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم خود تأکید کرد: در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان لبنانی و آخرین مورد آن در منطقه کفرمان، ساعت ۱۹:۱۰ پنج شنبه شب پادگان «کیلع» رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که مجاهدانش ساعت ۱۹:۴۰ پنج شنبه شب پایگاه برکه ریشا را به صورت مستقیم با دو موشک برکان هدف قرار دادند.

منبع: مـهر