پوتین در مسیر پروازی محرمانه برای آمریکا پیام فرستاد
پوتین در مسیر پروازی محرمانه برای آمریکا پیام فرستاد

اطلاعات نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در اقدامی که گفته می شود پیامی برای ناتو و غرب بود، پس از پرواز با یک بمب‌افکن استراتژیک «تی‌یو-۱۶۰ام» که خلبانی و هدایت آن را خود برعهده داشت،گفت این مدل بمب‌افکن آماده است به نیروهای مسلح روسیه ملحق شود. پوتین ۳۰دقیقه با این مدل بمب‌افکن پرواز کرد و […]

- پوتین در مسیر پروازی محرمانه برای آمریکا پیام فرستاد

اطلاعات نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در اقدامی که گفته می شود پیامی برای ناتو و غرب بود، پس از پرواز با یک بمب‌افکن استراتژیک «تی‌یو-۱۶۰ام» که خلبانی و هدایت آن را خود برعهده داشت،گفت این مدل بمب‌افکن آماده است به نیروهای مسلح روسیه ملحق شود.

پوتین ۳۰دقیقه با این مدل بمب‌افکن پرواز کرد و پس از آن به خبرنگاران گفت: تجربه خوبی بود، اما نکته مهمتر این است که ما تجهیزات جدید دریافت می‌کنیم و این تجهیزات، عالی و از نسل جدید هستند.

پوتین ۷۱ساله، این بمب‌افکن را قابل اعتماد توصیف کرد و گفت از پرواز در این موشک‌انداز استراتژیک که می‌تواند تجهیزات هسته‌ای هم حمل کند، احساس خوبی داشت و فناوری آن را هم عالی دانست.

گفته می شود مسیر پرواز پوتین، جزو اسرار محرمانه نظامی اعلام شده است. رویترز هم اعلام کرد این حرکت پوتین می‌تواند توانمندی‌های هسته‌ای مسکو را به غرب یادآوری کند.

منبع: اطلاعات انلاین