به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی ایران و شهر تنکابن با حضور ۹ تیم از کشور‌های ایران (دو تیم)، روسیه، بلاروس، هندوستان، قرقیزستان، ارمنستان، گرجستان و قزاقستان در حال پیگیری است. *اتفاق جالب توجه در این است که وضعیت […]

- از خوش و بش قاسمپور با یزدانی تا حضور برخی ایرانی ها در تیم های رقیب

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی ایران و شهر تنکابن با حضور ۹ تیم از کشور‌های ایران (دو تیم)، روسیه، بلاروس، هندوستان، قرقیزستان، ارمنستان، گرجستان و قزاقستان در حال پیگیری است.

*اتفاق جالب توجه در این است که وضعیت میزبانی تنکابن نسبت به ۲ سال گذشته میزبانی رقابت‌های جام تختی را بر عهده داشت شرایط بهتری به خود گرفته است.

*با وجودی که مسابقات در مراحل مقدماتی خود قرار دارد و علیرغم بارندگی، اما استقبال خوبی از طرف تماشاگران کشتی دوست مازندرانی صورت نگرفته است.

*برخی تیم‌های شرکت کننده مانند روسیه و هند تنها با هفت کشتی گیر در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و برای همین نیز در برخی اوزان به سراغ نفرات ایرانی رفته‌اند.

*امیر توکلیان که چند سالی می‌شود در کشور هندوستان و آکادمی این کشور به فعالیت می‌پردازد در این مسابقات در راس کادرفنی این تیم حضور پیدا کرده است.

*در حالیکه مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارد، اما در این دوره از رقابت‌ها برای تیم بانک شهر در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت.

*کامران قاسم پور به دلیل داشتن قرارداد و با وجود مصدومیت، اما در سالن مسابقات حضور پیدا کرد و در بدو ورودش خوش بش گرمی با رضا یزدانی سرمربی تیم بانک شهر داشت. همچنین امیرحسین زارع دیگر ملی پوشی بود که در اردوی این تیم در رامسر حضور پیدا کرد.

* تیم دوم ایران با نام منتخب تنکابن (پتروشیمی شازند) است.

*در تیم بانک شهر امیر محمد یزدانی که در وزن ۷۴ کیلوگرم به روی تشک رفت در نخستین دیدار خود با نتیجه نزدیک ۹ بر هشت مقابل حریف قرقیزستان تن به شکست داد.

* بانک شهر در نخستین دیدار خود توانست با نتیجه قاطع هشت بر دو حریف خود از قرقیزستان را شکست دهد.

منبع: ایسـنا