پیش از پرسپولیس، تیم استقلال برای خرید فرشید باقری اقدام کرده بود اما به موفقیتی در این زمینه دست نیافت. اما پرسپولیس خیلی راحت با واریز ۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه مس رفسنجان رضایتنامه حمید خدابنده‌لو را دریافت کرد و با این بازیکن به طور رسمی قرارداد بست. با این اتفاق باشگاه استقلال به […]

- با خرید پرسپولیس، پرونده خرید این دو بازیکن هم در استقلال باز شد!

پیش از پرسپولیس، تیم استقلال برای خرید فرشید باقری اقدام کرده بود اما به موفقیتی در این زمینه دست نیافت. اما پرسپولیس خیلی راحت با واریز ۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه مس رفسنجان رضایتنامه حمید خدابنده‌لو را دریافت کرد و با این بازیکن به طور رسمی قرارداد بست.

با این اتفاق باشگاه استقلال به تکاپو افتاد در روزهای پایانی نقل و انتقالات از بین دو بازیکنی که قبلا می‌خواسته دست‌کم یکی را در اختیار بگیرد. فرشید باقری در کنار محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب آهن دو بازیکن مورد علاقه جواد نکونام بودند. پیش از این سمیعی یکی از اعضای هیئت مدیره گفته بود باشگاه استقلال علاوه بر جذب ماشاریپوف یک بازیکن جدید دیگر به خدمت خواهد گرفت.

گفتنی است محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب‌آهن بند فسخ دارد و اگر باشگاه استقلال این بند را فعال کند، بدون هیچ دردسری می‌تواند این بازیکن را به‌خدمت بگیرد اما حضور فرشید باقری در تیم استقلال منوط به رضایت باشگاه مس است. باشگاه مس برای صدور رضایتنامه این بازیکن خواستار جذب امیرارسلان مطهری و زبیر نیک‌نفس شده بود.

۷ اسفند فرصت نقل و انتقالات در ایران به پایان می‌رسد و باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال می‌تواند بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی