روزبه چشمی که در بیشتر بازی‌های استقلال در دور رفت به دلیل مصدومیت مدافعان در خط دفاع به میدان می‌آمد، در بازی با ملوان به پست اصلی اش برگشت و در پست هافبک دفاعی بازی کرد. روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی به اردوی تیم ملی می‌شود و بازی در پست مدافع میانی در استقلال […]

- رضایت کاپیتان استقلال به خاطر یک اتفاق فنی

روزبه چشمی که در بیشتر بازی‌های استقلال در دور رفت به دلیل مصدومیت مدافعان در خط دفاع به میدان می‌آمد، در بازی با ملوان به پست اصلی اش برگشت و در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی به اردوی تیم ملی می‌شود و بازی در پست مدافع میانی در استقلال موجب دوگانگی برای این بازیکن شده بود اما او از این پس در استقلال در همان پستی بازی می‌کند که در تیم ملی بازی می‌کند و این هماهنگی می‌تواند موجب نمایش‌های بهتر از این بازیکن در ترکیب تیم ملی خواهد شد. 

بازگشت ایمان سلیمی و محمد حسین مردامند به ترکیب استقلال و هم چنین خرید رافائل سیلوا موجب شده تا استقلال در دور برگشت با کمبود مدافع روبرو نشود. به همین خاطر علاوه بر روزبه چشمی صالح حردانی هم از خط دفاعی به خط هافبک کوچ کرده است و این دو بازیکن حالا می‌توانند در برنامه‌های تهاجمی تیم‌شان نقش موثرتری داشته باشند. جالب اینکه در بازی با ملوان هم روزبه چشمی و هم صالح حردانی به دلیل حضور در برنامه‌های تهاجمی تیم شانس خوبی برای گلزنی به دست آوردند.  

منبع: خبـر ورزشی