به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، شروع خوبی را نداشت و مقابل تیم‌های استقلال و فولاد شکست خورد تا شرایط برای بازیکنان و کادر فنی این تیم پیچیده شود. این تیم تغییرات پر حاشیه‌ای را روی نیمکت داشت و همین موضوع هم باعث شد نفتی‌ها […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، شروع خوبی را نداشت و مقابل تیم‌های استقلال و فولاد شکست خورد تا شرایط برای بازیکنان و کادر فنی این تیم پیچیده شود. این تیم تغییرات پر حاشیه‌ای را روی نیمکت داشت و همین موضوع هم باعث شد نفتی‌ها زمان خوب آماده سازی پیش از نیم فصل دوم را از دست بدهند.

نتایج ضعیف عبدالله ویسی در نیم فصل اول مدیرعامل این تیم را مجاب کرد استعفای سرمربی خود را بپذیرد و به فکر یک جایگزین مناسب برای نجات صنعت در نیم‌فصل دوم باشد. پس از وعده وعیدها برای جذب یک مربی خوب نام‌هایی برای این تیم مطرح شد که کسی فکرش را هم نمی‌کرد.

هر چه که بود پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا یک گزینه بومی را برای هدایت برزیل ایران انتخاب کنند. همین دست فرمان هم آنها را به سهراب بختیاری زاده رساند، مربی که نام او در میان هواداران آبادانی به نیکی یاد می‌شود.

پس از حذف فولاد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال ملاثانی خشم هواداران را دو چندان کرد و انتظار داشتند پس از برکناری مارتینز به دست سهراب بختیاری زاده رستگار شوند اما شکست‌های صنعت نفت در دو بازی ابتدایی دور برگشت لیگ نشان می‌دهد وضعیت صنعت نفت آبادان پیچیده‌تر از این حرف‌ها است.

بختیاری زاده که در سال‌های بازیکنی خود خاطرات و بازی‌های به یاد ماندنی به جا گذاشته است و امروز در قامت مربی باید نقش بزرگی را ایفا کند و نفت را از لبه پرتگاه دور کند. اتفاقی که سخت است اما غیر ممکن نیست. هواداران این تیم هم باید این موضوع را بدانند که بختیاری زاده تیم را در چه شرایطی تحویل گرفته است.

تمام اتفاقات در تیم فوتبال صنعت نفت و حاشیه‌های به وجود آمده نشان می‌دهد که مشکل این تیم تنها سرمربی نیست. مدیران صنعت نفت آبادان زمان بسیار خوبی را داشتند تا با یک مدیریت درست هم بازیکنان خوبی را برای نیم فصل دوم بگیرد و هم مربی خوبی را برای نیمکت این تیم انتخاب کند اما اتفاقات به گونه دیگری رقم خورد.

صنعت نفت به‌واسطه تصمیمات نادرست ضعیف‌ترین تیم مدیریتی ادوار خود، یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شده، ضمن اینکه فرصت را برای بهبود وضعیت از دست داده است. هرچند منابعی را نیز در راستای اصلاح این وضعیت در اختیار ندارد تا بتواند بازیکن خوبی را برای ادامه راه جذب کند.

با این اوصاف باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سهراب بختیاری زاده می‌تواند انتظارات هواداران این تیم را بر آورده کند یا خیر. تیم صنعت نفت آبادان در صورت لغزش در ۵ بازی باقی مانده در اسفندماه سقوط به لیگ دسته اول را برای خود رزرو خواهد کرد.

منبع: مـهر