به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از انجام ۴ عملیات جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۲۰ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از انجام ۴ عملیات جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۲۰ عصر امروز شنبه بیست‌وچهارم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان اسرائیلی در موضع تله الکوبرا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌های دیگری اعلام کرد که موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» و پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داده است.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۰ عصر امروز شنبه بیست‌وچهارم فوریه ۲۰۲۴ پادگان رامیم را با موشک برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۳ عملیات دیگر را علیه موضع صهیونیستی «رامیا» و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع‌های نظامی صهیونیستی «تله الکوبرا» و «الضهیره» در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده بود. به این ترتیب حزب‌الله لبنان شمار عملیات‌های امروز خود علیه مواضع صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را به ۷ عملیات رساند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «کریات شمونه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در حدفاصل شهرک‌های «مرکبا» و «رب ثلاثین» و همچنین شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «کفرشوبا» و «حلتا» در جنوب لبنان خبر داد.

منبع: مـهر