آخرین خبر از پروژه جدید اپل؛ تولید آیفون‌های تاشو کلید خورد!
آخرین خبر از پروژه جدید اپل؛ تولید آیفون‌های تاشو کلید خورد!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از فون آرنا، در هفته‌های گذشته شایعات بسیاری از تولید آیفون های تاشو توسط شرکت اپل منتشر شده بود که این شرکت به طور رسمی اعلام کرد این پروژه را متوقف کرده است. گفته می‌شود شرکت اپل در ماه‌های گذشته با مهندسی معکوس گوشی‌های سامسونگ تاشو سعی کرده نسخه‌ای […]

پروژه آیفون‌های تاشو در شرکت اپل کلید خورده است

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از فون آرنا، در هفته‌های گذشته شایعات بسیاری از تولید آیفون های تاشو توسط شرکت اپل منتشر شده بود که این شرکت به طور رسمی اعلام کرد این پروژه را متوقف کرده است. گفته می‌شود شرکت اپل در ماه‌های گذشته با مهندسی معکوس گوشی‌های سامسونگ تاشو سعی کرده نسخه‌ای از این گوشی‌ها را برای آیفون‌های خود امتحان کند ولی به این نتیجه رسیده نمی‌تواند به صرفه اقتصادی باشد.

در هفته‌های گذشته رسانه‌های نزدیک به سیلیکون‌ولی خبرهای شروع پروژه آیفون تاشو را منتشر کردند که با الهام از مدل گلکسی Z مدل تاشو شرکت سامسونگ در حال ساخت است ولی اپل اعلام کرد که این پروژه قطع شده است.

گزارش شده است که مسئولان اپل با یکی از تولیدکنندگان آسیایی ملاقات کرده بود تا درباره تولید قطعات برای دو مدل آیفون تاشو صحبت کند. یک وبلاگ نویس فناوری با عنوان Fixed Focus Digital،  در کشور چین، گفته است که اپل ساخت آیفون تاشو را به دلیل نگرانی از خراب شدن آن متوقف کرده است، ظاهراً اپل نگران این است که دوام این گوشی‌ها نسبت به آیفون های فعلی‌‌اش کافی نباشد.

گفته می‌شود اپل فعلاً تولید آیفون تاشو را متوقف کرده تا زمانی که بتواند صفحه نمایش بادوام تری بسازد که استانداردهای بالای اپل را تامین کند.

به نظر می‌رسد آیفون‌های تاشو تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نشود و به این زودی‌ها نباید منتظر نسخه های تاشو آیفون باشیم.

منبع: اطلاعات انلاین