دوره آزمایشی ابراهیم دیارا در بارسلونا این هفته به پایان رسید و این بازیکن ۱۷ ساله اکنون به سرزمین مادری خود «مالی» بازگشته است. او در بیشتر ماه فوریه برای غول‌های کاتالونیایی بازی کرد و به جرات می‌توان گفت که در مدت حضورش در آنجا تاثیر بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت. به گزارش […]

- یک بازیکن خاص به صورت تستی جذب بارسلونا شد!

دوره آزمایشی ابراهیم دیارا در بارسلونا این هفته به پایان رسید و این بازیکن ۱۷ ساله اکنون به سرزمین مادری خود «مالی» بازگشته است. او در بیشتر ماه فوریه برای غول‌های کاتالونیایی بازی کرد و به جرات می‌توان گفت که در مدت حضورش در آنجا تاثیر بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش اسپورت، دیارا انتظاراتی را که مربیان تیم جوانان بارسلونا از او داشتند برآورده کرد. مهاجم نوجوانی که به تناوب بین بارسا اتلتیک و تیم‌های جوان‌تر جابه‌جا می‌شد، در جلسات تمرینی مختلفی که شرکت کرد اثر خوبی از خود به جا ‌گذاشته و به این ترتیب، اقداماتی برای جذب او به صورت دائمی انجام می‌شود.

مشکل بارسلونا این است که دیارا تا ژانویه ۲۰۲۵ نمی‌تواند قرارداد امضا کند، زیرا در دسامبر ۱۸ ساله می‌شود. بلوگرانا می‌خواهد او را از تابستان در تیم خود داشته باشد، بنابراین در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل وضعیت است تا راه حلی پیدا کند و او را هر چه سریع‌تر به تیم بیاورد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی