سرخیو آگوئرو در نوامبر ۲۰۲۱ در ۳۳ سالگی مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد. مهاجم آرژانتینی که به تازگی از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته بود، متوجه شد که مشکل قلبی دارد و مجبور شد کفش‌هایش را آویزان کند. کمی بیش از دو سال از آن لحظات می‌گذرد و آگوئرو ممکن است قادر به بازگشت به فوتبال […]

- دوست صمیمی مسی قید بازنشستگی را می‌زند!

سرخیو آگوئرو در نوامبر ۲۰۲۱ در ۳۳ سالگی مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد. مهاجم آرژانتینی که به تازگی از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته بود، متوجه شد که مشکل قلبی دارد و مجبور شد کفش‌هایش را آویزان کند. کمی بیش از دو سال از آن لحظات می‌گذرد و آگوئرو ممکن است قادر به بازگشت به فوتبال باشد، چراکه به گزارش موندو دپورتیوو، یک متخصص قلب به او گفته که احتمالا می‌تواند از دوران بازنشستگی خارج شود.

آگوئرو در مسابقه بین ایندیپندنته و ریسینگ کلاب در آرژانتین دیده شد. خبرگزاری‌هایی در کشور آمریکای جنوبی می‌گویند که آگوئرو پیشنهادی برای بازگشت به فوتبال با ایندیپندنته دارد که اکنون تحت مربیگری هم‌تیمی سابق و دوست خوبش کارلوس توس است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا مهاجم سابق بارسلونا تصمیمی برای بازگشت به بازی زیبا خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی