به گزارش زیرنویس، سرهنگ ابراهیم ارزانی رییس پلیس راه تهران گفت: هم اکنون در محورهای جنوبی و غربی منتهی به پایتخت شاهد بارش برف و باران هستیم به همین دلیل سطح همه معابر لغزنده است. وی ادامه داد: در گردنه‌ها بارش برف و مه گرفتگی داریم با این وجود تمامی معابر باز است ولی در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ ابراهیم ارزانی رییس پلیس راه تهران گفت: هم اکنون در محورهای جنوبی و غربی منتهی به پایتخت شاهد بارش برف و باران هستیم به همین دلیل سطح همه معابر لغزنده است.

وی ادامه داد: در گردنه‌ها بارش برف و مه گرفتگی داریم با این وجود تمامی معابر باز است ولی در آزادراه تهران – شمال بدلیل مدیریت ترافیک، در ورود خودروهای به تهران محدودیت داریم.

سرهنگ ارزانی از رانندگان درخواست کرد با توجه به بارش‌ها و لغزنده بودن زمین، با سرعت مطمئنه برانند و فاصله طولی خودروها را رعایت کنند.

وی گفت: رانندگان حتما در معابر برف گیر از تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ استفاده و چراغ‌های مه شکن خودرو خود را روشن کنند.

سرهنگ ارزانی یادآور شد: برای تردد در محور تهران – قم مشکلی وجود ندارد اما در برخی مقاطع مه گرفتی وجود دارد که نیاز است رانندگان با احتیاط بیشتری در این مسیرها تردد کنند.

بارش برف از اوایل صبح امروز در بیشتر مناطق پایتخت و دیگر شهرهای استان از جمله مناطق شمالی، شرقی و غربی آغاز شده و در برخی مناطق نیز بارش باران گزارش شده است براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه جوی تا روز دوشنبه در پایتخت مستقر است و بارش‌ها همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کاهش دما نیز برای این ایام دور از انتظار نیست.

 

منبع خبر: رکنـا