به گزارش زیرنویس، آیا شما یکی از کسانی هستید که به سادگی با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند؟ در این قسمت به بررسی علائم زودیاک می پردازیم که طاقت تنهایی را ندارند. روانشناسی شخصیت زیر را با دقت بخوانید. وقتی آنها خود را تنها می بینند، تمایل دارند که دچار سردرگمی شوند. آنها […]

به گزارش زیرنویس، آیا شما یکی از کسانی هستید که به سادگی با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند؟ در این قسمت به بررسی علائم زودیاک می پردازیم که طاقت تنهایی را ندارند. روانشناسی شخصیت زیر را با دقت بخوانید.

وقتی آنها خود را تنها می بینند، تمایل دارند که دچار سردرگمی شوند. آنها مشتاقانه به دنبال کسانی هستند که «تسخیر» شوند و اگر آنها را پیدا نکنند، اغلب مضطرب و بی هدف می مانند. این ویژگی بی قراری نشان می دهد که عقرب ممکن است در روابط خود تصمیمات غیرقابل فکری بگیرد.

فروردین ماه: برق خالص

برج فروردین، در حالی که شجاع و مستقیم است، می تواند بیشتر با نیاز خود به کنترل خود هماهنگ باشد. درست مانند جوانه هایی که به سرعت رشد می کنند، نیاز سیری ناپذیری به نور و آب دارند. اگر چیزی حتی اندکی اشتباه شود، دنیای آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. بی قراری ذاتی آنها اغلب آنها را در برابر تنهایی آسیب پذیر می کند.

اسفند ماه: موجودات عاطفی چند بعدی

اسفند ماهی های رمانتیک اغلب در حال راه رفتن روی طناب محکمی دیده می شوند که بین میل به کشف عشق و تمایل به عقب نشینی در پوسته هایشان گیر کرده اند. آنها نمی توانند جدا شدن از دنیای بیرون را تحمل کنند و بازداری آنها اغلب آنها را تنها می گذارد.

دی ماه: یک پارادوکس زیبا

برج دی در بیرون خشن به نظر می رسند، اما به سختی می توانند تنهایی را تحمل کنند. آنها خود واقعی خود را برای جلوگیری از آسیب پذیری پنهان می کنند. با این حال، هنگامی که احساس تنهایی رخ می دهد، برج دی خود را به حمایت و محافظت می بیند.

مهر ماه

مهری ها به ظرافت و ماهیت درک خود معروف هستند. اما آنها نیز سهم خود را از تنهایی دارند و برای مدیریت آن تلاش می کنند. علیرغم احاطه شدن توسط مردم، اغلب احساس می کنند که درک نادرست دارند که منجر به تنهایی عمیق می شود.

بهمن ماه: سالک تنها

بهمن برای آزادی و استقلال ارزش قائل هستند، اما اغلب از تنهایی به شدت آسیب می بینند. کنجکاوی سیری ناپذیر آنها و میل به محاصره شدن در عشق آنها را در برابر تنهایی آسیب پذیر می کند.

در بازی کیهانی زودیاک، همه مبارزات خود را دارند. اما به یاد داشته باشید، “خود بودن در دنیایی که مدام در تلاش است از شما چیز دیگری بسازد، بزرگترین دستاورد است.

منبع: سرگرمی روز

منبع خبر: رکنـا