استقلالی‌ها پنجم اسفند سال ۹۶ در اهواز به مصاف فولاد رفتند و توانستند با پیروزی مقابل این تیم همه‌چیز را قبل از جدال مقابل پرسپولیس در حد مطلوبی حفظ کنند اما یک درگیری عجیب داخلی وضعیت تیم را بر هم ریخت. ماجرایی که در همان بازی با فولاد رخ داد و زیرنویس ششم اسفند سال […]

استقلالی‌ها پنجم اسفند سال ۹۶ در اهواز به مصاف فولاد رفتند و توانستند با پیروزی مقابل این تیم همه‌چیز را قبل از جدال مقابل پرسپولیس در حد مطلوبی حفظ کنند اما یک درگیری عجیب داخلی وضعیت تیم را بر هم ریخت. ماجرایی که در همان بازی با فولاد رخ داد و زیرنویس ششم اسفند سال ۹۶ آن را در قالب یک گزارش اختصاصی منتشر کرد.

در آن مقطع حسین حسینی سنگربان جوانی بود که پله‌های ترقی را طی می‌کرد و رسیدن به رکورد دقایق گل نخوردن در فوتبال ایران حسابی او را باانگیزه کرده بود. همه فکر می‌کردند با توجه به پیروزی استقلال و نمایش خوب حسینی، این دروازه‌بان در دربی برگشت لیگ هفدهم که دهم اسفند سال ۹۶ برگزار می‌شد هم فیکس خواهد بود ولی در دقیقه ۸۶ اتفاق دیگری رخ داد؛ در یک صحنه حسینی و فرشید باقری برای آغاز مجدد بازی با همدیگر قاطی کردند و بیژن حیدری داور مسابقه این حرکت را اتلاف وقت سنگربان استقلال تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد. اخطاری که باعث شد حسینی دربی را از دست بدهد و به همین خاطر از کوره در رفت.

حسین حسینی به‌شدت عصبانی شد و از پشت به فرشید باقری حمله کرد و با مشت به کمر هافبک آن زمان استقلال کوبید. باقری هم عصبانی شد و واکنش نشان داد تا همه چیز برای یک درگیری داخلی در استقلال فراهم شود اما خسرو حیدری و امید ابراهیمی دو بازیکن مطرح استقلال در مقطع مذکور که با یکدیگر باجناق هم هستند، وارد عمل شده و حسینی و باقری را جدا کردند. البته همان زمان بحث بر سر آن بود که دو طرف در داخل رختکن استقلال نیز با یکدیگر بحث جدی داشتند.

زیرنویس‌گردی| درگیری حسین حسینی با هافبک استقلال؛ حیدری و ابراهیمی بازیکنان را جدا کردند/ دروازه‌بان بازی با پرسپولیس را از دست داد

منبع: خبـر ورزشی