به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، دبیرکل جنبش النجباء عراق همزمان با میلاد امام مهدی (عج) درباره راهبرد مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی و عملیات‌های ضدصهیونیستی نکاتی را خاطرنشان کرد. شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی در این خصوص گفت: مقاومت اسلامی عراق تأکید می‌کند که تصمیماتش اسلامی، عراقی و جهادی است و ما تمام مسؤولیت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، دبیرکل جنبش النجباء عراق همزمان با میلاد امام مهدی (عج) درباره راهبرد مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی و عملیات‌های ضدصهیونیستی نکاتی را خاطرنشان کرد.

شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی در این خصوص گفت: مقاومت اسلامی عراق تأکید می‌کند که تصمیماتش اسلامی، عراقی و جهادی است و ما تمام مسؤولیت این تصمیمات را به عهده می‌گیریم و خود را برای آن آماده کرده‌ایم.

وی افزود: ما به وحدت میادین معتقدیم و در نبرد برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه و آمریکای حامی آن نقش اساسی داریم. مقاومت عراق به آزادسازی عراق و هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها در فلسطین که ما آنها را رها نخواهیم کرد، ادامه می‌دهد.

الکعبی تصریح کرد: مخالف مذاکرات دولت عراق برای برنامه‌ریزی با هدف خروج نظامیان آمریکایی از کشورمان نیستیم، ولی تأکید می‌کنیم که آمریکای اشغالگر دروغگو، فریبکار و سلطه‌جو است. هرکسی تصور کند که اشغالگران آمریکایی از طریق مذاکره تسلیم شده و از عراق عقب نشینی می‌کنند، دچار توهم شده است، زیرا آمریکا فقط منطق زور و سلاح را می‌فهمد.

دبیرکل النجباء در پایان تأکید کرد: آرامش فعلی و توقف حملات به مواضع اشغالگران فقط یک تاکتیک موقت برای تقویت موقعیت و بازآرایی نیروهاست و غافلگیری در راه است. گروه‌های مقاومت با یکدیگر هماهنگ هستند و با توقف حملات در یک جبهه، جبهه دیگر علیه اشغالگران و صهیونیست‌ها فعال می‌شود.

منبع: مـهر