به گزارش زیرنویس، هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد در حال پیگیری است. در نخستین دیدار این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن گهر روش به مصاف هم رفتند […]

به گزارش زیرنویس، هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد در حال پیگیری است.

در نخستین دیدار این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن گهر روش به مصاف هم رفتند و فولاد سه بر صفر حریف را شکست داد.

شاگردان عطایی نوزدهمین برد را رقم زد

شاگردان بهروز عطایی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین برد خود را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

فولاد با ۱۹ برد و ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری گنبد با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

دور رفت این دیدار هم با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسیده بود.

گیتی‌پسند میزبان خود را شکست داد

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته گیتی‌پسند در سالن مخابرات میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان عقیلی در گیتی‌پسند با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ حریف را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود در لیگ برتر را به دست آورند.

گیتی‌پسند با ۱۴ پیروزی و ۴۳ امتیاز فعلاً راهی جایگاه دوم جدول خواهد شد تا پایان مسابقات رده نهایی تیم‌ها را مشخص کند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان هم با ۱۰ برد و ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی خواهند ماند تا رتبه نهایی‌شان با پایان مسابقات امروز مشخص شود.

شهرداری ارومیه مغلوب نماینده پایتخت شد

همچنین در یکی از این دیدارها شهرداری ارومیه به مصاف پیکان تهران رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب نماینده پایتخت شد.

خودروسازان با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند تا چهاردهمین برد و امتیاز ۴۱ خود را کسب و فعلاً جایگاه پنجم جدول را حفظ کنند.
شاگردان علیزاده اما دومین باخت خود در نیم فصل دوم را رقم زدند و با این وجود جایگاه فعلی خود، یعنی مقام هفتم جدول لیگ برتر را با ۱۳ برد و ۳۵ امتیاز حفظ کردند.

این دیدار در دور رفت نیز با نتیجه ۲ بر ۳ به سود شاگردان پیمان اکبری رقم خورد.

شهدابی‌ها از چادرملو انتقام گرفتند

در یکی از این دیدارها شهداب یزد و چادرملو اردکان به رقابت پرداختند و شهداب با نتیجه سه بر یک پیروز این رقابت شد.
چادرملو توانست ست اول را با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ از آن خود کند اما شهداب یزد ست‌های دوم و سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ و ست آخر را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد و موفق شد با نتیجه سه بر یک و با ۱۵ برد و ۴۵ امتیاز جایگاه خود در رتبه دوم جدول را تثبیت کند.

چادرملو اردکان اما با یازده برد و ۳۴ امتیاز فعلاً در جایگاه هشتم جدول می‌ماند تا نتیجه دیدار پاس گرگان و طبیعت مشخص شود.

دور رفت این دیدار سه بر یک به سود شاگردان کامبیز یعقوبی تمام شد و حالا شهدابی‌ها با همان نتیجه امتیاز دور برگشت را از آن خود کردند تا از حریف انتقام بگیرند.

نیان الکترونیک تیم قعرنشین را شکست داد

نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران میزبان سایپا تهران بود و سه بر دو به پیروزی رسید. شاگردان حامد صمدی در تیم نیان ست نخست را با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود پایان دادند اما در ست دوم ۱۸ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند. سومین ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به نفع نیان تمام شد اما در چهارمین ست نیانی‌ها ۱۶ بر ۲۵ از سایپا شکست خوردند تا این بازی در ست پنجم پیگیری شود.

پنجمین ست ۱۵ بر ۶ به نفع نیان پایان یافت تا این تیم به هشتمین برد خود دست یابد و با ۲۸ امتیاز جایگاه دوازدهم با برای خود حفظ کند.

سایپا هم تنها با یک برد و ۷ امتیاز در این فصل همچنان جایگاه آخر را از آن خود کرده است.

ایفاسرام از مس رفسنجان انتقام گرفت

تیم‌های ایفاسرام اردکان و مس رفسنجان در این هفته در سالن آیت‌اله خاتمی به دیدار یکدیگر رفتند و میزبان سه بر دو به پیروزی رسید. ایفاسرام دو ست نخست را ۲۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به مس واگذار کرد اما در ست‌های سوم تا پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۹ حریف را مغلوب خود کردند تا به چهاردهمین برد خود دست یابند.

با کسب این نتیجه ایفاسرام با ۴۰ امتیاز در جایگاه ششم باقی خواهد ماند و مس رفسنجان هم با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. دیدار دور رفت سه بر صفر به سود مس رفسنجان رقم خورد و حالا شاگردان میرحسینی از نارنجی‌پوشان انتقام گرفتند.

تیم‌های ایفاسرام اردکان و مس رفسنجان در این هفته در سالن آیت‌اله خاتمی به دیدار یکدیگر رفتند و میزبان سه بر دو به پیروزی رسید. ایفاسرام دو ست نخست را ۲۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به مس واگذار کرد اما در ست‌های سوم تا پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۹ حریف را مغلوب خود کردند تا به چهاردهمین برد خود دست یابند.

با کسب این نتیجه ایفاسرام با ۴۰ امتیاز در جایگاه ششم باقی خواهد ماند و مس رفسنجان هم با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
دیدار دور رفت سه بر صفر به سود مس رفسنجان رقم خورد و حالا شاگردان میرحسینی از نارنجی‌پوشان انتقام گرفتند.

کام‌بک طبیعت در اسلامشهر

در آخرین دیدار این هفته طبیعت در سالن شهید بیضایی اسلامشهر میزبان پاس گرگان بود و سه بر دو به پیروزی رسید. شاگردان عیسی سنگدوینی در دو ست نخست با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند اما در ست سوم، چهارم و پنجم طبیعت ۲۷ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۷ بر ۱۵ پیروز میدان شد تا این مسابقه با برد میزبان به پایان رسد.

دور رفت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع پاسی‌ها رقم خورد و طبیعت در اسلامشهر از حریف انتقام گرفت. طبیعت با ۱۵ برد و ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم و پاس با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی خواهند ماند.

منبع: مـهر