فوتبال این بچه را در پرسپولیس نابود کردند/ بیرانوند باید نیمکت‌نشین شود!
فوتبال این بچه را در پرسپولیس نابود کردند/ بیرانوند باید نیمکت‌نشین شود!

مرتضی فنونی‌زاده درباره وضعیت این روز‌های پرسپولیس به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: با این مربی جدید فعلا نمی‌توان نظر قطعی داد. بعد از بازی‌های اول هواداران کمی نامید شدند. در بازی با تراکتور در ۵ دقیقه طوفانی گل زدیم، اما تراکتور خوب بود و اگر گلر و دفاع هوشیار نبودند شکست می‌خوردیم، اما من […]

- فوتبال این بچه را در پرسپولیس نابود کردند/ بیرانوند باید نیمکت‌نشین شود!

مرتضی فنونی‌زاده درباره وضعیت این روز‌های پرسپولیس به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: با این مربی جدید فعلا نمی‌توان نظر قطعی داد. بعد از بازی‌های اول هواداران کمی نامید شدند. در بازی با تراکتور در ۵ دقیقه طوفانی گل زدیم، اما تراکتور خوب بود و اگر گلر و دفاع هوشیار نبودند شکست می‌خوردیم، اما من کلا با این مربی بعید می‌دانم موفق شویم.

وی درباره خرید‌های جدید پرسپولیس گفت: خدابنده لو هافبک بدی نیست. عیسی (آل کثیر) هم که برای خودمان بود. بقیه را ندیدم. عده‌ای می‌گویند چرا زمان سرمربی قبلی باشگاه بازیکن نمی‌خرید که من این را تائید نمی‌کنم. کدام بازیکن را آقای گل محمدی خواست که این‌ها نخریدند.

 
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنانی که خود آقای درویش آورد اشتباه بزرگی بود. مثلا همین باهویی. به نظر من کار مدیرعامل بازیکن آوردن نیست. حتما هم باید دلار ۶۰ تومانی به این بازیکن بدهند. مگر عمری را استفاده کردند ضرر کردند؟

فنونی زاده درباره جنجال این روز‌های شهاب زاهدی گفت: قرار دادن این بازیکن در خط حمله اشتباه بزرگی بود. او بچه خوبی است. من ۱۰ بار گفتم جای این بازیکن آنجا نیست. یک روز بگذارید دفاع چپ یا هافبک چپ. برای اینکه ترابی بازی کند او را در خط حمله قرار می‌دادند و نابودش کردند. البته رفتار این روز‌های او را تائید نمی‌کنم. خارج بازی کرده و باید حرفه‌ای گری را بلد باشد. ایجا جای قهر کردن نیست. اگر این رفتار‌ها را می‌خواهی ادامه دهی خداحافظ شما.

وی درباره غیبت بیرانوند مقابل ذوب آهن گفت: مشکلی نیست. سرمربی تیم ملی اشتباه کرد که جلوی فلسطین هم به دیگران اعتماد نداشت. تیمی که هفته‌ای یک حمله می‌کرد. شاید می‌خواست بازی‌های ملی بیرانوند بیشتر شود یا به دو نفر دیگر اعتماد نداشت. در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم. امیدوارم گلر جوان ما خوب کار کند. اگر خوب کار کرد حتی در دربی او را بگذارند. دو ماهی که آقای بیرانوند گلری کرده چه گل‌هایی خورده است؟ خب این گل‌ها را یک گلر جوان هم بخورد اشکالی ندارد.

وی گفت: من به قهرمانی این تیم امیدوار نیستم، چون خوب بازی نمی‌کنند. با همان سیستم سنتی بازی می‌کنند. اوسمار باید مثل نکونام شهامت داشته باشد و با سه دفاع تیم را ارنج کند. حرف ما را که گوش نمی‌کنند. یک بازی شهاب زاهدی را هافبک چپ بگذارند؛ اگر ضرر کردند یقه ما را بگیرند.

فنونی‌زاده درباره استقلال به «اطلاعات آنلاین» گفت: با هر زحمتی که بوده صدر جدول است. آن‌ها هم خوب بازی نمی‌کنند، ولی سیستمی دارند که هجومی‌تر از ما هستند.

وی درباره بازگشت سپاهان به لیگ برتر گفت:، چون آنجا حذف شدند با انگیزه هستند. تنها تیمی که منسجم بازی می‌کند سپاهان است. آن‌ها جدی‌ترین مدعی هستند.

وی درباره احتمال تغییر مدیریت در پرسپولیس گفت: درویش باشد و نباشد به حال ما فرقی ندارد. ایشان یکبار تمرین پیشکسوتان نیامده است. خیلی کم لطفی می‌کند. خدا پدر آقای شیرینی را بیامرزد که این بچه‌ها را جمع کرده است. اشتباه بزرگ آقای درویش این است که از بچه‌های پیشکسوت استفاده نمی‌کند. دیگر مربی گلر‌ها را از خارج نیاورید. درویش برود، هر کسی بیاید غیر فوتبالی است. البته در یک مقطع مدیرفوتبالی هم آوردند که بیشتر ضرر را به پرسپولیس زد.

منبع: اطلاعات انلاین