به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد چهارم اسفند ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محدوده بلوار فردوس تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد چهارم اسفند ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محدوده بلوار فردوس تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد خودرو دارای سابقه سرقت می‌باشد و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروهای عبوری آسیب وارد کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهمان توجهی به فرمان‌های پلیس نمی‌کردند ادامه داد ماموران با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح خودرو را متوقف و هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۲۵ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند و از خودرو متهمان یک قبض سلاح سرد و تعدادی ضبط و باند سرقتی کشف شد.

وی افزود متهمان دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

منبع خبر: رکنـا