احمدرضا عابدزاده اواخر بهمن سال ۱۳۸۹ به دبی رفت تا کارهای مربوط به اقامت پسرش امیر و سفر او به امریکا را انجام دهد. سنگربان فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه‌ای که هفتم اسفند همان سال در زیرنویس منتشر شد، با اشاره به لطف و محبت مردم در داخل کشور گفت: باور کنید من […]

احمدرضا عابدزاده اواخر بهمن سال ۱۳۸۹ به دبی رفت تا کارهای مربوط به اقامت پسرش امیر و سفر او به امریکا را انجام دهد. سنگربان فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه‌ای که هفتم اسفند همان سال در زیرنویس منتشر شد، با اشاره به لطف و محبت مردم در داخل کشور گفت: باور کنید من در غربت مثل اسرا هستم و اصلا نمی‌توانم خارج از ایران زندگی کنم. هنوز یادم نرفته که در روزهای بیماری‌ام مردم چه رفتاری با من داشتند و چقدر به من محبت کردند. آن‌ها برایم دست‌به‌دعا شدند تا من سلامتی خودم را به دست آورم.

عابدزاده ادامه داد: الان مشغول انجام کارهای امیر هستم و خودم یک وجب از خاک ایران را با آمریکا عوض نمی‌کنم. البته  زمستان سال ۸۸ در ماجرای برکناری از کادر فنی پرسپولیس به من بی‌مهری شد ولی لطف همین مردم و محبت آن‌ها موجب شد تا در کشورم بمانم و کنار آن‌ها باشم.

احمدرضا عابدزاده تا زمانی که در ایران مربی‌گری می‌کرد، از کشورمان نرفت ولی بعد از این‌که دیگر در ایران تیم نداشت،  کلاس‌های آکادمی اختصاصی دروازه‌بانی خودش را در آمریکا برپا کرد.

زیرنویس‌گردی| در پرسپولیس به من بی‌مهری شد ولی از ایران نمی‌روم/ در غربت مانند اسرا هستم

منبع: خبـر ورزشی